شاهرود_دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه ثبت درخواست الکترونیکی ثبت نام کلیه پایه‌ها در سامانه پادا، آغاز شده، گفت:قطعی نمودن ثبت نام دانش آموزان پایه اول وپیش دبستانی، از ۱۷ خرداد آغاز میشود.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۳۴
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۱۷ خرداد آغاز ثبت نام قطعی دانش آموزان پایه اولی در مدارسبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر رضایی در نشست اعضای ستاد ثبت نام ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شهرستان شاهرود، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداری عضو ستاد، در سالن کنفرانس این مدیریت، با اشاره به اینکه موضوع ثبت نام دانش آموزان، همواره از دغدغه‌های جدی والدین است، گفت: تلاش ما این است که در راستای تکریم ارباب رجوع، در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، شرایطی ایجاد نماییم که اولیای دانش آموزان، با آرامش خاطر، ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.
علی اصغر رضایی اظهار کرد: ثبت درخواست الکترونیکی ثبت نام کلیه پایه‌ها در سامانه پادا، از اول خرداد ۱۴۰۰، همزمان در سراسر کشور آغاز شده و طبق مصوبه ستاد ثبت نام شهرستان، زمان مراجعه حضوری به مدارس، برای سیر مراحل و قطعی نمودن ثبت نام دانش آموزان پایه اول و پیش دبستانی، از ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود: برای ثبت نام میان پایه‌ها و متوسطه، نیازی به مراجعه حضوری نیست و کلیه مراحل در سامانه پادا به آدرس www.pada.medu.ir، قابل انجام است.
دبیر ستاد ثبت نام شهرستان خاطر نشان کرد: لینک ورود به سامانه اطلاع رسانی ثبت نام در استان سمنان ۱۰.۸۸.۹.۲۰۷ می‌باشد که با نظارت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، به عنوان مسئول ستاد ثبت نام استان، کلیه اطلاعیه‌های مربوط به ثبت نام، سنجش، ثبت نام متوسطه و...، جهت آگاهی بخشی بیشتر والدین و همکاران محترم و تسریع و تسهیل در فرآیند مطلوب ثبت نام دانش آموزان عزیز، در سایت فوق بارگذاری خواهد شد و شایسته است مدیران مدارس، این لینک را به اطلاع اولیا محترم برسانند.
رضایی با اشاره به اهمیت آموزش‌های دوره پیش دبستانی و نقش موثر آن، در موفقیت دانش آموزان بدو ورود به دبستان، بویژه در سال تحصیلی جدید و دوران پسا کرونا، همکاری و حمایت همه جانبه همه ارکان مؤثر درون و برون سازمانی، جهت تداوم طرح جذب و پوشش سراسری بازماندگان دوره پیش دبستانی در تابستان ۱۴۰۰ را خواستار شد.
امیر بیرجندی کارشناس ارزیابی عملکرد مدیریت؛ با تاکید بر لزوم رعایت حقوق والدین و حقوق شهروندی در مراجعات ثبت نام، گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب و داشتن سعه صدر، نصب اطلاعیه‌های مورد نیاز ثبت نام در تابلو اعلانات مدرسه و در معرض دید اولیا، از نکات مهم شیوه نامه ثبت نام می‌باشد.
وی افزود: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مراجعات حضوری و الزام کلیه مدارس (به استثنای مدارس غیر دولتی) به ثبت نام بدون تعهد مالی و دریافت وجه، از دیگر نکات ضروری در فرآیند ثبت نام است.
صدور ابلاغ اعضای ستاد ثبت نام، تشکیل ستاد پاسخگویی به اولیای دانش‌آموزان، برگزاری جلسه توجیهی لایو با مدیران مدارس، آسیب‌شناسی مشکلات در سال گذشته و ارائه راهکار مناسب، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها