سرهنگ حسن عسکری اظهار کرد: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) شاهد حضور گروه جهادی رأیت العباس متشکل از ۷۰ نفر پزشک و دندانپزشک بسیجی خواهر و برادر در این شهرستان بودیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۶۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار کرد: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) و به دعوت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج شاهد حضور گروه جهادی رأیت العباس متشکل از ۷۰ نفر پزشک و دندانپزشک بسیجی خواهر و برادر در این شهرستان بودیم.

وی افزود: پزشکان و دندانپزشکان حاضر در این گروه جهادی طی روز‌های سیزدهم لغایت پانزدهم خرداد ماه جاری با حضور در دهستان نگل اقدام به ویزیت رایگان و معالجه بیماران روستا‌های آن منطقه کردند که در مجموع پنج هزار و ۹۹۶ بیمار نیازمند از خدمات این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

عسکری اعلام کرد: در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در قالب ۱۰ یونیت مجهز از ترمیم و عصب کشی تا معالجه تکمیلی به ۸۵۰ بیمار ارائه شد.

وی افزود: با توجه به حضور متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی علاوه بر اهدای بیش از ۱۵ میلیارد ریال دارو رایگان به مراجعه کنندگان شاهد انجام ویزیت‌ها و خدمات پزشکی ویژه‌ای همچون اکو و رادیولوژی رایگان بودیم که هر کدام از این آزمایش‌های پزشکی در مراکز درمانی با هزینه هنگفت مالی انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج اعلام کرد: در این سه روز ۲۵۷ مورد اکو، ۲۶۵ مورد آزمایش رادیولوژی، ۱۸۵ مورد سونوگرافی، ۱۱۱ مورد نوار قلب، ۲۶۱ مورد تست قند خون، ۲۳۰ مورد نمونه گیری انجام شد.

عسکری اظهار داشت: در این مدت متخصصان داخلی ۲۳۰ نفر را ویزیت کردند و متخصصان پوست ۱۷۸ نفر، طب اورژانس ۴۵۱ نفر، قلب ۲۸۱ نفر، کودکان ۱۶۰ نفر، گوش، حلق و بینی ۱۷۸ نفر، متخصص زنان ۱۹۲ نفر، تزریقات ۲۷۵ نفر و خدمات مامایی به ۲۷۸ نفر انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اعلام کرد: این گروه جهادی با هزینه شخصی خود و کمک‌های خیرین در این اردوی سه روزه علاوه بر ویزیت رایگان بیماران بیش از ۱۵ میلیارد ریال دارو و پنج میلیارد ریال وسایل دندانپزشکی را نیز به مردم تقدیم کردند.

وی افزود: بدون شک اینگونه اقدامات جهادی و خیرخواهانه با محوریت مناطق محروم شهرستان سنندج در ایام مختلف سال و با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی ادامه خواهد داشت و این ناحیه مقاومت تسهیلات و امکانات خود را برای اینگونه برنامه‌ها بسیج خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات