همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)؛

دیدار بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) حوزه 220 از مادران خانه سالمندان کهریزک

همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) و خادمیاران رضوی همراه با پرچم حرم امام حسین(ع) از مادران خانه سالمندان کهریزک استان البرز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۵۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س) حوزه بسیج 220 حضرت هاجر(س) و خادمیاران رضوی همراه با پرچم حرم امام حسین(ع) از مادران خانه سالمندان کهریزک استان البرز دیدار کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام البنین (س) با تاكيد بر احيا و زنده نگه داشتن فرهنگ تكريم سالمندان در جامعه، گفت: تمامی دستگاه های متولی در اين زمينه مسئول بوده و بايد جايگاه قشر در جامعه بيش از پيش حفظ شود.

وي با اشاره به روند رو به رشد جمعيت كشور به سمت سالمندی، افزود: زیر ساخت های لازم در اين زمينه برای خدمات رسانی بهتر به اين قشر در جامعه بايد فراهم شود.

وی افزود: دیدار از سالمندان باعث تقویت اخلاق حرفه‌ای مناسب در برخورد با آنان خواهد شد، مردان و زنان مسنی دیده می شدند که با دیدن پرچم متبرک حرم اشک از چشمانشان سرازیر و برخی ها با صدای بلند به امام حسین(ع) متوسل می شدند و کارکنان سرای سالمندان نیز با چشمانی اشکبار و استقبال گرم پذیرای خادمان بسیجی شدند .

لازم به ذکر است، این دیدار با اهداء پک های پذیرایی، لباس و قربانی کردن گوسفند و نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها