فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: مستند شهید مدافع سلامت، شهید حسین رضا عزیزی با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل و معاونت سیما تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۵۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

مستند شهید مدافع سلامت در اردبیل تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع صبح امروز در سفر به شهرستان خلخال و دیدار با برخی خانواده شهدا اظهار کرد: مسیری که شهداء برای ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، همان ادامه مسیر سید الشهداء (ع) وائمه اطهار است و صبوری خانواده معزز شهداء در جامعه امروز الگویی برای تمامی ملت ایران است.

وی با پاسداشت مقام شهیدمدافع سلامت شهید حسین رضا عزیزی، افزود: این شهید نیز در راه اعتلای سلامت جامعه در ایام کرونایی و سایر ایام نقش بسزایی داشته که در این عرصه شهد شهادت را نوشیده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از ساخت مستند شهید مدافع سلامت، شهید حسین رضا عزیزی با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل و معاونت سیما خبر داد و بیان کرد: توجه به خانواده معظم شهداء توجه به ملت ایران است و در سایه  مجاهدت همین شهداء اکنون امنیت پایدار در داخل کشور و خارج از مرزها برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم غیور شهرستان‌های خلخال و کوثر با حضور مقتدر و حداکثری پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد عهدی دیگر با ولایت و شهدا بسته و باعث یاس و ناامیدی دشمن خواهند شد.

بابازاده قانع با اشاره به اینکه دشمن چشم به انتخابات پیش‌رو دارد گفت: با حضور قاطع مردم و مشارکت ملی این ملت قهرمان، دوباره فتنه دشمنان نقش بر آب خواهد شد و مردم ولایتمدار استان اردبیل به دعوت ولی امر مسلمین جهان لبیک خواهند گفت.

ارسال نظرات