خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی موثرین و هادیان سیاسی شهرستان دامغان

نشست بصیرتی موثرین و هادیان سیاسی شهرستان دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام این سپاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۸۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛نشست بصیرتی موثرین و هادیان سیاسی شهرستان دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام این سپاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد. 

در این نشست سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: انتخابات نشانه مردمی بودن یک نظام است و باید به کسی رای داد که درد مردم را بفهمد و از مردم باشد.

ایشان با اشاره به امیدآفرینی در مردم افزود : عزیزان هادی سیاسی و سخنرانان می دانند که مخاطب مهم است و باید در نحوه صحبت دقت کرد و لذا باید طوری صحبت کنیم که امیدآفرین باشد و از سیاه نمایی اوضاع پرهیز کنیم.

ایشان با دسته بندی آراء مردم گفت : سه دسته رای در کشور وجود دارد، دسته اول افراد هستند که نگاه سیاسی و ایدئولوژی داشته و در هر شرایط به نامزد حزب و گروه خود رای می دهند و  دسته دوم مربوط به رای اجتماعی است، بدین معنا که محرومان و طبقه متوسط به پایین جامعه معمولا تمایل به طیف اصولگرا و ثروتمندان و طیف متوسط به بالا در جامعه تمایل به طیف اصلاح طلب دارند، دسته سوم مربوط به طیف خاکستری جامعه است که رای شناور دارند.

ایشان ضمن بیان بحث فرهنگ در سیاست افزود: این درخور نظام اسلامی کشور ایران نیست که عده ای از روی لجبازی عمل کرده و فریب ظاهرسازی ها را می خورند و این نشان از ضعف فرهنگ سیاسی ما دارد.

ایشان در ادامه گفت : مقام معظم رهبری بر بیان درد مردم و دوری از حاشیه ها تاکید دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها