خبرهای داغ:

پیاده روی شبانه بسیجیان در روستای اروانه برگزار شد

پیاده روی شبانه و نشست بصیرتی ویژه خواهران و برادران بسیجی پایگاه های روستای اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه پیاده روی شبانه و نشست بصیرتی با سخنرانی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف روشنگری و افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان به همت بسیجیان پایگاه برادران ولی عصر (عج) و پایگاه خواهران نرجس خاتون روستای اروانه در سرخه برپا شد.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع بسیجیان اظهار کرد: شرایط انتخابات امسال متفاوت‌تر از همه ادوار انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در این برهه حساس زمانی بسیار مهم است.

وی افزود: هر چه شور و نشاط انتخابات بیشتر باشد، امنیت پایدار در کشور ایجاد خواهد شد و در برابر حضور مردم دشمنان هم سرخورده و مایوس خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: آنچه برای سپاه مهم است میزان مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است و از هیچ کاندیدا و جناح و جریانی حمایت نخواهیم کرد.

ادهم بیان داشت: امروز دشمنان با انواع دسیسه‌ها سعی در دور نگه داشتن مردم از صندوقهای رأی دارند اما مردم همیشه بیدار ایران اسلامی باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی یکبار دیگر ولایتمداری و شعور بالای سیاسی خود را به دشمنان نشان بدهند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور قطع برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در تمامی حوزه‌های انتخابیه تلاش خواهند کرد، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود مثل انتخابات‌های گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و این مشارکت پایان بخش توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه انتخابات 1400 دامنه جهانی و منطقه‌ای دارد، گفت: مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات داخلی، شکست تحریم‌ها و مأیوسی دشمنان خواهد شد.

گفتنی است این برنامه ها با استقبال خوب بسیجیان در رده های مختلف سنی همراه بود، که نشان از قلب تپنده آن ها در قبال این نظام و انقلاب دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها