انتخابات یک تحول و رخداد بزرگ در کشور است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: انتخابات یک تحول بزرگ کشوری و موجب تقویت امنیت پایدار و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۴۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با قرار گرفتن در فضای انتخاباتی و اهمیت حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات نشست بصیرتی ویژه بسیجیان پایگاه نرجس خاتون اروانه با سخنرانی سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع بسیجیان با تاکید بر اهمیت مسئله انتخابات و ضرورت دقت در انتخاب نامزد اظهار کرد: باید همه اقشار مختلف مردم در انتخابات 1400 حضور حداکثری داشته باشند.

وی انتخابات را یک تحول و رخداد بزرگ در کشور و برآمده از رأی و نظر مردم دانست و گفت: امیدواریم با بصیرت، آگاهی، همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی همه مردم و مسئولان، انتخابات پیش‌رو پرشکوه برگزار و همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه انتخابات 1400 دامنه جهانی و منطقه‌ای دارد، بیان داشت: مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات داخلی، شکست تحریم‌ها و مأیوسی دشمنان خواهد شد.

ادهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک نبرد همه جانبه و باعث تقویت امنیت پایدار و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: یقیناً در 28 خردادماه با بصیرت و آگاهی مردم شاهد خلق یک حماسه‌ای پرشور و وصف‌ناپذیر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادیم و شهدای عزیزی را چون شهید سلیمانی فدا کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: وظیفه بسیج این است که این موضوعات را برای عموم مردم تبیین کنند تا در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور حداکثری باشیم و هم نخبگان، متخصصان، افراد پویا، بانشاط و انقلابی در رأس کار قرار گیرند.

ادهم در خاتمه گفت: انتخابات همان طور که برای نظام اسلامی یک فرصت برای به نمایش گذاشتن اقتدار انقلاب به شمار می‌رود برای دشمن نیز یک فرصت است و از این حیث نیز انتخابات ایران از اهمیت خاصی برخوردار است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات