خبرهای داغ:
انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب شیعه جعفری با سخنرانی سردار بابایی مشاور فرمانده کل سپاه در هیئت رزمندگان سرخه با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

 سردار بابایی در این جمع با اشاره به اینکه ملت ایران در طول انقلاب دو مرتبه گریستند، اظهار کرد: یک بار در ارتحال امام (ره ) وبار دیگر در شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مرد میدان اشک ریختند.

وی ریشه انقلاب را مرتبط به روایتی از رسول اکرم دانست و افزود: حضرت محمد (ص) فرمودند: در آینده مردمی از مشرق زمین قیام خواهند کرد و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهند بود. همچنین امام محمد باقر (ع) می فرمایند: مردی از قم برمی خیزد که اطراف او مردان پولادین  هستند که تند بادها او را تکان نمی دهد و در مقابل تند باد فتنه دچار انحراف وسرگردانی نخواهد شد.

مشاور فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب ما با فتنه ها و دسیسه های زیادی روبه رو بودیم حادثه ومکر دشمن درگنبد فتنه منافقین، فتنه منتظری، فتنه شریعت مداری، کودتا طبس، فتنه 78 توسط کسانی که خود را شاگرد امام می دانستند صورت گرفت، فتنه 88 توسط عهد شکنان در تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) توسط یاغی ها، فتنه 96 براثر فشار گرانی و تبعیض و فتنه 98 که به بهانه ی گرانی بنزین صورت گرفت. هرکدام ازاین فتنه ها می توانست کلیات نظام را ازهم بپاشد.

بابایی با بیان اینکه فتنه دهه ی اول را ضد انقلاب وفتنه دهه دوم وسوم را منافقین جدید رقم زدند، گفت: درهمه این فتنه ها دشمن به صورت مستقیم وغیر مستقیم به دنبال ضربه زدن به ولی فقیه بوده است و برماست که برای  حفظ خود در دالان شبهات و فتنه ها ولی فقیه خود را بشناسیم تا تحت تاثیر امواج شیطانی قرار نگیریم تا ولایت فهم و مطیع شویم.

وی با اشاره به اینکه  که دشمن به دنبال ناامیدی مردم است، عنوان کرد: دشمن برای جوانان برنامه دارد و سعی دارد با انحراف و شبهه سازی دستاوردهای بعد از انقلاب را به حاشیه و فراموشی در اذهان مردم بکشاند و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای اهمیت بسیار زیادی دارد و همه ما باید در این امر مهم مشارکت کنیم، گفت: انتخابات یکی از مهمترین دستاوردها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در هر مناسبت و سخنرانی های خود بر اهمیت انتخابات و به ویژه ضرورت مشارکت حداکثری مردم در آن تاکید داشته و دارند.

بابایی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها