فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عرصه انتخابات صحنه دفع نیرنگ و توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

عرصـــه انتــــخابات صــــحنه دفع توطــــئه‌های دشــــمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار پاسدار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در مراسم سخنرانی در ارتباط با برگزاری انتخابات در اردبیل اظهار داشت:  عرصه انتخابات صحنه دفع توطئه‌های دشمنان و نیرنگ آنان است که برگ زرینی در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به این که امنیت و سلامت انتخابات بهترین راه برای رفع هجمه‌های دشمنان و توطئه‌های آنان است، گفت: نباید با نگاه جناحی و جریان خاص امنیت انتخابات را خدشه‌دار کرد چرا که تأمین اقتدار و امنیت یک موضوع مهم و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و تقویت قدرت نرم نظام در برابر ترفندهای استکبار جهانی با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رای حتمی است و در این زمینه به دشمنان اجازه نمی‌دهیم تا صحنه را مخدوش و مجعول نشان دهند.

بابازاده تصریح کرد: خوشبختانه امنیت کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه و منظم میسر است و در این زمینه برای حضور در پای صندوق‌های رای نیروهای نظامی، انتظامیریال نیروهای مسلح و دستگاه قضائی درصدد هستند تا امنیت مرزهای استان اردبیل را در سراسر کشور ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: حمایت مردمی برای حضور در پای صندوق‌های رای بدون وابستگی به جناح و جریان خاص اولویت اساسی است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که افرادی از مناصب برخوردار شوند که شایستگی‌های لازم را نیز داشته باشند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

ارسال نظرات