فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۳۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای دریافت گزارشاتی مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در خارج از شهر ملایر مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط اکیپی متشکل از ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و اداره برق به این مکان اعزام و در بازرسی از آن، هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال استفاده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد افراد فرصت‌طلب مانع هر نوع اقدامات غیرقانونی برای مصرف بی‌رویه برق و استفاده از کالا‌های قاچاق خواهد شد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هر نوع اقدام و رفتار مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف پای مرغ فاسد در ملایر

وی گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پای مرغ فاسد که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد

وی ابراز داشت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع فرآورده‌های غیربهداشتی دامی و طیور با جدیت تمام در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد و از شهروندان ارجمند ملایری خواست تا هرگونه موارد مشابه و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات