خبرهای داغ:
دبیر ستاد انتخاباتی سرنوشت در گفت و گو با خبرنگار «بسیج»:

اين روزها بسيار سرنوشت ساز است و تاثير اين انتخابات تا چندين دهه در زندگي مردم مشاهده خواهدشد.

مزگی با تأکید بر اینکه در ستاد سرنوشت اصل مصالح مردم و نظام است نه حمایت از نامزدی خاص گفت: اگر معیارها خوب بیان شود، مردم خودشان هوشیارانه نامزدها را با آن معیارها خواهند سنجید و به هدف خواهند زد.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۰۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

محمد مزگی دبیر ستاد انتخاباتی سرنوشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به حال و هوای انتخاباتی این روزها اظهار داشت: روزها روزهای بسیار سرنوشت سازیست و تاثیر این انتخابات تا چندین دهه در زندگی مردم مشاهده خواهد شد چون زمام اجرایی کشور به گروهی سپرده می شود که برای تصمیماتش به نوع حرکت کشور در مسیر پیشرفت های فرهنگی و اقتصادی بیشترین تاثیر را دارد.

 

وی با بیان اینکه ستاد سرنوشت متشکل از جمعی از طلاب و دانشجویان خوش فکر و فعال دانشگاهها و حوزه های علمیه خراسان جنوبی افزود: دوستان ما در ستاد سرنوشت با تکیه بر مبانی انقلاب اسلامی، سعی دارند که در انتخابات1400  اولا با افزایش امید در قلوب پاک  مردم هر چند به مشکلات اقتصادی مردم آگاهند، به حضور بیش از پیش و حداکثری مردم پای صندوق ها  کمک کنند چون حل مشکلات به رای های دقیق  مردم در صندوق ها نیاز دارد

 

مزگی یادآور شد: دوم اینکه میدانیم مردم برای سرنوشت خودشان بسیار ارزش قایل هستند و دغدغه این را دارند که اگر دولت آینده هم ناکارآمد باشد، با این سرنوشت بازی شود  این انتخابات اهمیت فوق العاده ای در مسیر پیشرفت کشور دارد پس با بیان معیارهای  انتخاب اصلح که متخصصین آنها را مهم میدانند، کمک می کنیم تا مردم بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و روزهای خوب و زیبایی در کنارهم رقم بزنیم.

 

دبیر ستاد انتخاباتی سرنوشت  ادامه داد:  سوم اینکه با استفاده از این فرصت با ارزش درحد توان مبانی راهگشای انقلاب اسلامی درحل مشکلات مردم را تبیین کنیم وشبهات مربوط به آن را پاسخ دهیم. مبانی که اگر مردم و مسئولین آنها را بشناسند و به آن پایبند بمانند، مسیر پیشرفت و اعتلای کشور بطور غیرقابل تصوری با سرعت طی خواهدشد.

 

وی با تأکید بر اینکه در ستاد سرنوشت اصل مصالح مردم و نظام است و نه حمایت از نامزدی خاص گفت: هر وقت مردم درهر موضوعی به معیارها توجه کرده اند در آن زمینه موفق بوده اند ، در باره انتخابات هم همین است و اگر معیارها خوب بیان شود، مردم خودشان هوشیارانه  نامزدها را با آن معیارها خواهند سنجید و به هدف خواهند زد.

 

مزگی با بیان اینکه ما علیه شاخصه های غلط و برای شاخصه های درست حرف میزنیم خاطرنشان کرد:  شاخص یعنی مثلا کدام نامزد در دوران مسئولیت خود از مدیریت و کفایت لازم برخوردار بوده است تا نا آزموده مسئولیتی بر گردنش نگذاریم که توان انجام آن را ندارد.

 

وی  با بیان اینکه مردم هم استقبال خوبی از این نوع  کار ما داشته اند گفت: در این ستاد سعی میکنیم علاوه بر توشه ی آگاهی های گذشته  درباره مبانی انقلاب اسلامی  با یاد آوری دوباره آن در قالب جلسات گفتگو محور و نشست با نخبگان از گروههای مختلف و انتقال این مباحث به مردم در سرنوشت کشورمان سهیم شویم.

 

دبیر ستاد سرنوشت اظهار داشت: رفقا اهل صبر و حوصله اند و در ارتباط با مردم میدانند که مشکلات اقتصادی مردم زیاد شده و باید گوش شنوای انتقادات مردم باشند و در این زمینه موفق هم بوده اند و انتقادات مردم را انتقاد خودشان میدانند و با مردم یکصدا هستند.

 

وی افزود: البته اگر در جایی انتقادی مطرح شود که بخاطر شبهه افکنی دشمنان باشد، سعی میکنیم با متانت و عاقلانه پاسخ دهیم و در اکثر مواقع مخاطبین ما در برابر توضیحات ما واکنش های بسیار مثبت نشان میدهند.

 

مزگی یادآور شد:  طلاب و دانشجویان این ستاد رسالت گفتگو را برای خود انتخاب کرده اند.

 

وی بیان داشت: دانشجوها کار بر روی شاخص ها و اهمیت انتخاب و ارتباط چهره به چهره و مجازی با مردم را جدی گرفته اند. طلاب ما هم همینگونه عمل کرده اند همین روند را باید تا ده روز آینده ادامه داد و از ناملایمات خسته نشد چرا که هر روز کار انتخاباتی در این روزها به اندازه ی صدها سال عبادت ارزش دارد و هر کس به اندازه ی ظرفیتش بهره خواهد برد.


وی با تاکید بر اینکه باید روی سر نوشت سازی این انتخاب کار کرد  افزود:  اینکه قرار است زمام اداره کشور را به یک گفتمان بسپاریم از امام باقر علیه السلام نقل شده "کسی که فردی غیر امین را امین بشمارد، حجتی بر خدا ندارد ". امین اجرایی کشور رییس جمهور است.

دبیر ستاد سر نوشت گفت: تاثیر تصمیمات دولت در فرهنگ و اقتصاد جامعه بسیار بسیار زیاد است وچند روز دیگر این امانت به دست یکی از دو جریان کار آمد و غیر کار آمد داده خواهد شد که یا بافهم صحیح از گفتمان انقلاب اسلامی واقشار مردم و منابع سرشار انسانی و سر زمینی مشکلات را حل خواهد کرد و یا با تمرکز بر روی حل مشکل با اجنبی وقت کشور را تلف میکند.


وی خاطرنشان کرد: باید امروز باکمک هم دو اتفاق و دعوت را رقم بزنیم و آن را بصورت یک جریان فراگیر در کشور گسترش دهیم و همین چند روز روی آن کار کنیم و بصورت هشتک و پویش (#دعوت)در بیاید تا حضور را پر شور کند و قبل از بیان آن تاکید میکنم که اینکار از نان شب ضروری تر است و باید آن را خیلی جدی پیگیری کرد.

 

مزگی با یک دعوت از مسوولین و یک دعوت از مردم متذکر شد: از مسوولین دعوت به پیوستن به گفتمان انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از آن و اعتماد سازی آنها بین مردم برای حضور و مشارکت حداکثری و از مردم دعوت به حضور سرنوشت ساز  یعنی اعلام اعتماد دوباره به یک دولت تازه نفس کارآمد برای حل مشکلات.

 

وی ادامه داد: مسوولین در بلند مدت و کوتاه مدت بایددرست عمل کنند.وظیفه ی مسوولین در بلند مدت این است که متخصصانه و متعهدانه برای مردم کار کنند تا اعتماد مردم افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار