حضور در انتخابات تضعیف دشمنان را بهمراه دارد

شاهرود_مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود تاکید دارند چرا که این حضور سبب تضعیف دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۴۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
حضور در انتخابات تضعیف دشمنان را بهمراه داردبه گزارش خبرنگار بسیج، با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد که سرنوشت کشور در آن تعیین می‌شود و برای توجه دادن به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات با دو تن از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه‌ای انجام شده که در ادامه می‌آوریم:
حجت الاسلام خیرآبادی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پاسخ به این سوال که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم به اشاره به اینکه از ابتدای شکل گیری این انقلاب با دست مردم، انتخابات برای تثیبت جمهوریت نظام انجام و تاکنون ادامه دارد، به اثرگذاری حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: اولین اثر رای مردم در داخل کشور این است که معاندین و مخالفین داخلی تضعیف می‌شوند و دست آن‌ها در بسیاری از موضوعات اقتصادی بسته خواهد شد.
وی افزود: در سیاست خارجی که امروز موضوع برجام است دشمنان در مذاکرات حالت ضعف می‌گیرند و توطئه‌های آنان با رای مردم بی اثر خواهد شد.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، خاطر نشان کرد: اینکه در انتخابات شرکت نکنیم و انتخابات از پیش تعیین شده است درست نیست چرا که ما دولت‌های گوناگونی داشته ایم که با رای مردم انتخاب شده و کشور را اداره کرده اند.
وی با اشاره به شرکت در انتخابات سبب پاسخگویی به تفکر ناب انقلاب می‌شود، گفت: این تفکر مقاومت امروز در منطقه و فلسطین کاملا مشهود است که رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرده و حتی در داخل این رژیم تغییراتی ایجاد کرده است.
خیرآبادی تصریح کرد: حضور در انتخابات نه به سرمایه داری لیبرالبی است که عده‌ای خون مردم را می‌مکند و خود را سرمایه دار‌تر و مردم را فقیر می‌کنند و باید حاکمیت این افراد را در کشور ناکام گذاشت.
حضور در انتخابات اولویت خاص برای پاسداری از نظام اسلامی دارد
حجت الاسلام دکتر احمد نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز در پاسخ به این سوال که چرا حضور در انتخابات اینقدر اهمیت دارد، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید (ان اللّه لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم) و این بدان معناست که سرنوشت هر قوم در جنبه‌های مختلف فرهنگی سیاسی و اجتماعی بدست خود آن قوم است.
وی افزود: یکی از عنایات الهی به انسان ها، حق انتخاب است و یکی از این انتخاب ها، حضور و مشارکت در انتخابات است که همه باید در ۲۸ خرداد ماه در انتخابات شرکت کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه این انتخابات بعد از ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی حساس و مهم است و رهبری انقلاب نیز بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در آن تاکید دارند، گفت: این انقلاب با مجاهدت هزاران هزار شهید و جانباز و عنایت خداوند و اهل بیت (ع) به اینجا رسیده است و ما در قبال این‌ها مسئول هستیم و باید از این انقلاب پاسداری و صیانت نماییم.
نظری خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات اولویت خاص برای پاسداری از نظام اسلامی دارد و باید ملت ما مثل همیشه با شکوه در انتخابات شرکت و بدخواهان نظام را ناامید کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار