ساری-کارشناس امور سیاسی گفت: کاندیدایی که به صراحت تهمت می‌زنند و دروغ می‌گویند فردا وقتی به مسند ریاست رسیدند، هیچ تعهدی به قانون ایران و مردم نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۱۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

حجت الاسلام روح الله ترابی نسب کارشناس مسائل سیاسی در این نشست، با اشاره به بررسی انتخابات‌های ریاست جمهوری در کشور، گفت: در مقاطع مختلف انتخابات تمام تلاش شبکه‌های معاند و بیگانه در پی القا این بودند که نتایج انتخابات از پیش تعیین شده است، اما مردم شاهد بودند که آنچه که شبکه‌های معاند گفتند، درست از آب در نیامد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درپاسخ به این شبهه که اگر گزینه نظام در انتخابات انتخاب شده است چرا شبکه‌های بیگانه و ضدانقلاب برای انتخابات هزینه می‌کنند، افزود:دشمن میداند همان گزینه‌ای که از صندوق‌های رای انتخاب میشود، درست بوده، اما تلاش می‌کند تا باعث کاهش حضور مردم پای صندوق رای شود.

حجت الاسلام ترابی نسب در ادامه به برخی از بداخلاقی ها‌ی نامزد‌ها در مناظرات انتخاباتی اشاره کرد و گفت:قبل از مناظره یک سری از قوانین به کاندیدا اعلام میشود لذا رهبر معظم انقلاب نیز توصیه فرمودند که تقوای سیاسی را در انتخابات رعایت کنند و به جای رقابت به رفاقت در انتخابات بپردازند.

این کارشناس امور سیاسی با بیان این مطلب که  کاندیدایی به صراحت دروغ میگویند فردا وقتی به مسند ریاست رسیدند، هیچ تعهدی به قانون ایران و مردم نخواهند داشت، اضافه کرد:برخی‌ها فکرمی کنند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب یک شور و هیجانی را ایجاد کنند تا نگاه‌ها را به خود جلب کرده، اما کسی که به راحتی دست به تخریب و توهین می‌زند، مسلما قانون را هم زیر پا میگذارد.

به گفته حجت الاسلام ترابی نسب هرچی بداخلاقی‌ها  نامزد‌ها در مناظرات بیشتر شود انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات کمتر خواهد شد.
 
این کارشناس امور سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۱ انتخابات ریاست جمهوری در کشور بعد از پیروزی انقلاب برگزار شده است، تصریح کرد: اصل ساختار نظام مشکلی ندراد، اما افرادی که در این ساختار هستند، دچار انحراف و انحطاط می‌شوند.
 
حجت الاسلام ترابی نسب با اشاره  به بخشی از ساختار نظام خاطرنشان کرد: قدرت و اختیار رئیس جمهور بالاتر و بیشتر از شخیصت‌ها است.
 
تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که شرکت در انتخابات جهاد است، خاطرنشان کرد:یکی از شخصیت‌های عزیز مردم شهید حاج قاسم سلیمانی است، چرا که خدمت حاج قاسم در میدان های مختلف  ملموس بوده است .
 
حجت الاسلام ترابی نسب با تاکید بر اینکه باید دنبال گزینه ایی بود که درد مردم جامعه را بفهمد، درک کند، کاخ نشین نباشد، نگاه اشرافی نداشته باشد و برای مردم کار کند و از جنس مردم باشد، خاطرنشان کرد: همان طوری که در تشییع پیکر پاک این شهید عزیز مردم نشان دادند که دلداده مکتب حاج قاسم هستند بار دیگر در انتخابات هم  عشق و ارادات خود را نشان خواهند داد.
 
انتهای  پیام/
 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها