تا انتخابات| معاون سیاسی سپاه کربلا در گفت و گو بسیج:

انتخاب آگاهانه نشانه بلوغ سیاسی مردم است / جبهه انقلاب با مشارکت حداکثری تقویت می‌شود

ساری-معاون سیاسی سپاه کربلا خاطرنشان کرد:  مردم به یک بلوغ سیاسی رسیدند و تجربه چهل و دوساله را نباید نادیده گرفت لذا مردم متوجه شدند کسانی که شعار دادند و به آن عمل نکردند، مورد قبول نیستند.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
انتخاب آگاهانه نشانه بلوغ سیاسی مردم است /
 
به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

سرهنگ محمد اکبرزاده معاون سیاسی سپاه کربلا در این نشست، در پاسخگویی به این شبهه که عد‌های می‌گوینده این مردم نیستند که در عرصه انتخابات رئیس جمهور انتخاب می‌کنند بلکه همه این‌ها یک بازی است و نظام برای وجاهت خود دست به این اقدام زده  و دلیل آن نیز عدم احزار صلاحیت برخی از کاندیدا می‌باشد، گفت: رای مردم در نظام بسیار با ارزش است لذا در اوایل انقلاب تا به امروز رای مردم در عرصه های مختلف دیده شد. در ۱۲ فروردین ۵۸ مردم پای صندوق رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای آری دادند فلذا مردم اختیار برای رای داشتند. در ۱۲ آذرماه همان سال ماه نیز مردم برای رای به قانون اساسی هم رای آری دادند. حتی در انتخابات‌های مختلف مجلس و خبرگان نیز مردم پای صندوق رای آمدند.

اکبرزاده با بیان اینکه در مقاطع مختلفی اتفاق افتاده است که کاندیدای مورد توجه تفکر دولت‌ها در انتخابات ثبت نام می‌کنند، اما نتیجه برعکس می‌شود، افزود: این نشان دهنده آن است که رای مردم واقعی و تصنعی نیست.

معاون سیاسی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود، با تصریح براینکه تغییر و تکرار حق طبیعی مردم است، اضافه کرد:رهبر معظم انقلاب تاکید کردند نامزد‌ها شعار‌ها و وعده‌هایی ندهند که بعد‌ها توانایی عمل به آن را نداشته باشند چرا که نباید افکارعمومی را شرطی کرد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در دوره‌های قبلی ریاست جمهوری کاندیدا وعده‌های زیادی دادند و می‌گفتند اگر برسرکار بیایند، تحول ایجاد می‌کنند، اما این تحول ایجاد نشد، ادامه داد:کسانی بودند که در برابر دوربین و مردم قول دادند، اما به آن عمل نکردند.

معاون سیاسی سپاه کربلا خاطرنشان کرد:  مردم به یک بلوغ سیاسی رسیدند و تجربه چهل و دوساله را نباید نادیده گرفت لذا مردم متوجه شدند کسانی که شعار دادند و به آن عمل نکردند، مورد قبول نیستند.

اکبرزاده در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه بصیرت مثل ذره بین است و مردم در زمینه‌های مختلف سوابق افراد را رصد می‌کنند، گفت: مردم با استفاده از بصیرت عملکرد، سوابق و شعار‌های نامزد‌ها را بررسی کنند تا دیگر در انتخاب دچار اشتباه نشوند.

معاون سیاسی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه ما در رای دادن هم حق و هم تکلیف داریم ، توضیح داد: رای دادن حق است چرا که در قانون این حق اساسی به مردم داده شده است از طرفی تکلیف نیز می باشد، چرا که این اعتقاد و باور ما است که این کشور از آن خداست لذا فردی که قرار است  به نوعی در حوزه اجرایی حکومت کند، باید ها و نبایدها دارد و  توسط ولی امر تنفیض می شود از همین رو رای دادن را باید شرعی دانست.
 
اکبرزاده در ادامه با تاکید براینکه با رای ندادن مشکلی حل نمی شود، خاطرنشان کرد:اگر رای آگاهانه داده شود، قطعا اتفاقات خوب می افتد .لذا با رای دادن دشمن ناامیدشده و جبهه انقلاب تقویت می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها