خبرهای داغ:
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین
بیگدلی گفت: در سال جاری با افتتاح ۹ مجتمع خدماتی رفاهی جدید، ۲۷ درصد به ظرفیت مجتمع های استان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۵۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

 

فیاض بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: در حال حاضر 33باب مجتمع خدماتی رفاهی در این استان در حال بهره برداری و ارایه خدمات به مسافران و رانندگان هستند که  با افتتاح مجتمع های جدید این تعداد تا پایان سال جاری به 42 باب افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مجتمع های در حال ساخت با مجموع مساحت 249هزار متر مربع و با پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 100 درصد در حاشیه راه های این استان در حال احداث و آماده سازی جهت بهره برداری هستند.

بیگدلی ادامه داد:در این مجتمع ها تمام امکانات مورد نیاز مسافران و رانندگان، شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، رستوران، تعمیرگاه خدمات خودرویی و فروشگاه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: هر 9 مجتمع جدید مجهز به طرح کهاب(کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) هستند که برای صرفه‌جویی اقتصادی با اهداف زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

به گفته بیگدلی مجتمع های خدماتی رفاهی با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی و پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر 18 فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی  صادر شده و تعداد دیگری مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت هستد که این تعداد نیز پس از پایان ساخت در سال های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها