زاهدان-سردار شفائ گفت: دشمن به دنبال مطرح کردن مشروعیت و عدم مشروعیت، مقبولیت و عدم مقبولیت است،ما در کنار راهبرد حضور حداکثری به انتخاب آگاهانه باید توجه کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۲۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع مسئولین هادیان سیاسی و مبلغین فرهنگی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، مدافعان وطن،  مدافعان حرم، امنیت و سلامت استان گفت: برداشت و برآورد ما تحقق اهداف در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای است.
 
وی با اشاره به این مطلب که رسالت امروز مردم بصیر و انقلابی ما در ایران اسلامی به ویزه مدافعان انقلاب اسلامی به خصوص پرچمداران ملت سرافراز علما و سربازان بسیج و سپاه در شرایط کنونی تقابل و راهبرد دشمن به صورت همه جانبه و تمام عیار است، افزود: قطعا همه شما هادیان سیاسی و مبلغین فرهنگی می شناسید آوای دشمن چیست؟ و با چه هدف و ابزاری در میدان حاضر شده است و نیت او به کجا ختم خواهد شد؟
 
سردار احمد شفائی افزود: اگر ما امروز نسبت به وظیفه و رسالتی که داریم  به هر دلیل و با هر توجیهی متمرکز نشویم  و وظیفه خودمان را دنبال نکنیم باید بدانیم چه سرنوشتی به سراغ این کشور خواهد آمد؟
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که همه ما میدانیم در طول این 42 سال گذشته در مقاطع مختلف ما با بخشی از ظرفیت دشمن مقابل کرده ایم ادامه داد: در هیچ مقطعی همه توان، عده  دشمن متمرکز نشد، ماههای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی دشمن ناپاک و خبیث ما بر مباحث قومی و مذهبی متمرکز شد و مشکلاتی را در استانهای مختلف از جمله  سرزمین ارزشمند و مقدس خون های پاکی در این خطه  ریخته شده است بر ما تحمیل کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: 8 سال دشمن مجموعه توان نظامی خود را در کسوت یک رژیم منحوس تحت عنوان صدام اجنوی متمرکزکرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که ما تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی را فراموش نکرده ایم، فشارهای سیاسی وسیع و متوانر دشمن را در مقاطع از یاد نبرده ایم، عملیاتهای رسانه ای دشمن در بخشهای مختلف  فراموش نکرده ایم، یورش همه جانبه او در قالب یک جنگ نیابتی ترو ریستی را از یاد نخواهیم برد آنهایی که جوانان مسلمان را تجهیز تسهیل کردند و آموزش دادند  و به جنگ انقلاب فرستادن را از خاطر جهان اسلام نخواهد رفت بیان کرد: تحریم های ظالمانه را دیده ایم اما بخشهایی که  از ولی خدا تبغیت کردیم، وحدن و انسجام داشته ایم  و از همه ظرفیتهای موجود ممکن خداوند به ما برکن داد.
 
سردار شفائی ادامه داد: ما از علما بسیار شنیده ایم، اگر ما به درستی از ظرفیت ها استفاده کنیم اگر در کنار بهره مندی درست از ظرفیت صداقت  داشته باشیم آن بخشی که به فکر و توان ما اجازه ندهد خداوند ضامن است و در تمام فتنه های دشمن  سر افراز بیرون آمده ایم، دشمن علیرغم همه  تلاشش به اهدافش نرسیده و این یک پیروزی  است.
 
فرمانده سپاه سلمان با بر این مطلب که ملت ایران در تمام سالهای متمادی پنجه در پنجه  دشمن قرار داده و رشد کرده ایم، ادامه داد: رشد ما گلخانه ای نبوده است بلکه با کنش و واکنش دشمن اتفاقات خوب رقم خورده است، در وضعیت فعلی هم مشاهده می کنیم تهدیدات همه جانبه است  و همه عده و توان دشمن  منسجم شده و زمان برشماری نیست، همه آمده اند و در طول تاریخ میدانیم زمانهایی خاص است و یک روزهایی می شود تاریخ، عاشورا یک روز بود ولی شد تاریخ، انتخابات پیش رو یک پدیده سیاسی نیست و انتخاب یک فرد و انتخاب یک رئیس جمهور نیست، این انتخابات اوج تقابل اسلام با کفر است.ز
 
وی با تاکید بر این مطلب که جبهه دشمن آرایشش نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز دشمن به سمت ملت ایران متمرکز است   باید ب این آرایش صورت بندی  متناسب با وضعیت دشمن را داشته باشیم چرا که امروز اوج تقابل اسلام با کفر را شاهدیم با مشاهده به عرصه های گوناگون این و اقعیت را خواهیم پذیرفت.
 
این مسئول افزود: دشمن با همه تلاش به دنبال این است که از شکست خود جلوگیری کند، دشمن تمرکز کرده و راهبردش بر کاهش حداقلی حضور مردم در پای صندوقهای رای است، راهبرد نظام اسلامی باید نقطه مقابل دشمن  باشد که راهبرد ما حضور حداکثری است، اگر قوی عمل کنیم و جدی  باشیم و از لحظه لحظه فرصتی که در اختیار ماست استفاده کنیم خداوند نصرت خواهد داد.
 
جانشین فرمانده قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور گفت: با وارد شدن شکست به جبهه استکبار  او به افول خواهد رفت، امروز نشانه های افول دشمن مشهود است  و هیچ فردی نمی تواند منکر این موضوع شود،  زمانی که دشمن نتواند اعتلاف ایجاد کند،  گسست می کند و تنها راهکار برای مقابله با این هجمه سنگین و شدید تلاش همه جانبه ملت ایران است.

وی در این زمینه گفت: دشمن بیکار ننشسته و از لحظه لحظه زمانی  که در اختیار دارد ابزاری که می نواند بهره مند شود استفاده می کند، ما ظرفیت های خوبی داریم که اگر به این ظرفیتها توجه شود ما را امیدوارانه تر می نواند به سمت اهدافمان حرکت دهد.
 
شفائی افزود: در گام اول  تلاش ما آنست که توان بلفعل را منسجم و هماهنگ کنیم اگر ما این ظرفیت را در کنار هم قرار داده ایم  می توانیم گام بعدی را محکمتر برداریم، با بهره مندی از این ظرفیت در وحله اول باید تلاش کنیم به ویژه علما همه اغنا شوند که این مهم نیاز به دلسوزی، وقت گذاشتن، کار شبانه روزی، همت بلند دارد.
 
وی بااشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: گام دوم حرکت به سوی افراد مردد است، افرادی که تردید دارند،  مشکلات چند ساله بر زندگی آنها فشار آورده است ما با مردم هستیم و جدا از آنها نیستیم و به آنها حق میدهیم اما در این وضعیت انتخاب یک فرد و انتخاب ریاست جمهوری نیست  دشمن به دنبال سرد برگزار شدن انتخابات و در ادامه آن زدن زخم زبان به ملت ایران است.

سردار شفایی ادامه داد: دشمن به دنبال مطرح کردن  مشروعیت و عدم مشروعیت، مقبولیت و عدم مقبولیت است، ما در کنار راهبرد  حضور حداکثری باید به انتخاب آگاهانه توجه کنیم و نگذاریم القاعات حرفه ای معاندین بر روی ما اثر بگذارد.

 

ارسال نظرات