زاهدان-آنچه که دشمن امروز برنامه‌ریزی کرده عدم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است لذا در این راستا مبلغین فرهنگی، هادیان سیاسی، فرماند هان باید با قوت و قدرت بیشتر جهاد دینی و بصیرتی را افزایش دهند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۶۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج اززاهدان سرهنگ پاسدار دکتر یاسر میر، معاون سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش استانی فرماندهان، مسئولین هادیان سیاسی، مبلغین فرهنگی و نخبگان سپاه و بسیج گفت: امام خمینی(ره) درس عزت را به ما آموختند و ملت ایران با این عزت در برابر دشمنان قد علم و ایستادگی کرده و پیروزی و سربلندی‌های بسیاری را رقم زده است.

وی افزود: امروز ملت ایران به برکت عزتی که دارد تصمیم می‌گیرد و این عزت و سر بلندی باعث ترس دشمن شده است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: فضای پیش رو فضای حساس و سرنوشت ساز است که با مردم سالاری دینی اقتدار ایران در ابعاد مختلف در نظام همراه بوده است.

این مسئول تصریح کرد: اولویت و تکیه ما انقلاب است که حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات تهدیدات دشمن را خنثی می‌کند.

سرهنگ پاسدار یاسر میر بیان کرد: مردم باید با بصیرت آگاهی و هوشیاری با انتخاب فرد اصلح انتخابات درستی را رقم زنند، آنچه که دشمن امروز برنامه‌ریزی کرده عدم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است لذا در این راستا مبلغین فرهنگی، هادیان سیاسی، فرمانده هان باید با قوت و قدرت بیشتر جهاد دینی و بصیرتی را افزایش دهند.

این مسئول اظهار داشت: بصیرت افزایی و روشنگری امری مهم است که دولت امید آفرین و تحول خواه را ایجاد کنیم.
ارسال نظرات