خبرهای داغ:
امام جمعه گل‌تپه:

شرکت در انتخابات به منزله پاسداری از خون پاک شهیدان است

کبودراهنگ-امام جمعه گل‌تپه با بیان اینکه شهدا برای امنیت ما از جان خود گذشتند اکنون ما هم باید مدافع آرمان‌های شهدا باشیم، گفت: شرکت در انتخابات به منزله پاسداری از خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۴۸
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

شرکت در انتخابات به منزله پاسداری از خون پاک شهیدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدابراهیم موسوی در برنامه آبروی محله در جمع مردم شهیدپرور روستای قهورد علیا با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ساز است و ما وظیفه داریم همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و آرمان‌های آن‌ها را به آیندگان منتقل کنیم.

امام جمعه گل‌تپه ابراز داشت: شهدا مسئولیت‌پذیر بوده و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم این نظام کردند.

وی از شهدا به عنوان مدال‌های عزت و شرف برای جامعه ایران یاد کرد و افزود: شهدا با نثار جان خود عزت و اقتدار را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوردند.

موسوی با بیان اینکه شهدا برای امنیت ما از جان خود گذشتند اکنون ما هم باید مدافع آرمان‌های شهدا باشیم، تصریح کرد: شرکت در انتخابات به منزله پاسداری از خون پاک شهیدان است.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و مردم همه کاره نظام اسلامی هستند و حضور در پای صندوق‌های رای موجب حفظ اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

در پایان این مراسم معنوی میثم گل محمدی در مدح اهل بیت (ع) و شهدا نوحه خوانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات