خبرهای داغ:
معاون سياسي سازمان بسيج مستضعفين:

راه بهبود شرايط موجود از صندوق راي و حضور پرشور در انتخابات مي گذرد.

قاسم حبيب زاده معاون سياسي سازمان بسيج با اشاره به اينکه امروزه تمام تلاش دشمنان مردم از جمله منافقين در جهت مشارکت پايين در انتخابات است عنوان کرد تنها راه برون رفت از مشکلات، حضور پرشور در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۵۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج خراسان جنوبي، دکتر قاسم حبيب زاده معاون سياسي سازمان بسيج مستضعفين که در نشست بصيرتي در مسجدجامع توحيد سخن مي گفت با اشاره به توصيه ها و رهنمودهاي سياسي و اجتماعي حضرت علي عليه السلام در زمان صدر اسلام عنوان کرد اگر نهج البلاغه را بررسي کنيم مي بينيم که چه تاکيداتي در آن زمان داشته اند اما متاسفانه مردم جور ديگري عمل مي کردند. امروزه نيز مقام معظم رهبري تاکيد ويژه اي در اين برهه حساس تاريخي دارند مبني بر حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري که همه ما بايد به آن توجه ويژه داشته باشيم.

وي ادامه داد براين اساس همه ما بايد کساني را که براي شرکت در انتخابات مردد هستندچه ار بين اقوام و خويشان و دور و بري هاي خود دعوت به شرکت در انتخابات کنيم. امروزه منافقيني که بارها دشمني آنان براي مردم ايران ثابت شده است در شبکه هاي معاند اعلام مي کنند راي ندادن از شما، سرنگوني نظام و اردوکشي خياباني با ما، هرچند که اين معاندين خيلي کوچک تر از اين حرف ها هستند. ضمن اينکه متاسفانه برخي در داخل کشور نيز حرف آنان را تکرار مي کنند. امام خميني رحمت الله عليه بارها فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است اما برخي که قبلا در کشور سمت و مقام نيز داشته اندصحبت از عدم مشارکت مي کنند که انسان متعجب مي شود. تا جايي که حتي متلک ها و زخم زبان هايي خود را نيز آماده کرده اند که اگر مشارکت پايين بود روانه مردم و نظام و انقلاب کنند.

دکتر حبيب زاده افزود البته هميشه ميزان مشارکت در استان خراسان جنوبي بالا بوده اما بايد سعي کنيم بالاتر از اين باشد تا جايي که مشارکت پايين در برخي استان ها را نيز در استان خراسان جنوبي جبران کنيم.

معاون سياسي سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه طبق فرمايشات مقام معظم رهبري راه برون رفت از مشکلات فعلي حضور حداکثري در انتخابات است گفت مشکلات با نشستن در اتاق ها و زير کولرگازي حل نمي شود بلکه دولت بايد از نزديک مشکلات مردم را ببيند و لمس کند تا بتواند براي رفع اين مشکلات برنامه ريزي و تصميم گيري کند.

وي در ادامه با انتقاد از برخي ادارات استان عنوان کرد چرا اداراتي که با هزينه بيت المال اداره مي شوند و در اين راستا حقوق مي گيرند اما هيچ اقدام و تبليغي براي افزايش مشارکت در انتخابات و افزايش شور و نشاط انتخابات انجام نداده اند.

حبيب زاده در پايان عنوان کرد اگر قرار است سرنوشت ما تغيير کند و از شرايط فعلي خارج شويم بايد اين امر را با حضور حداکثري در انتخابات محقق کنيم و ان شاالله با توکل بر خداوند متعال به انتخاب مطلوب نيز خواهيم رسيد هرچند که نظام پاي انتخاب مردم ايستاده است و هر تصميم و انتخابي که مردم داشته باشند نظام در برابر آن سر تعظيم فرود مي آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها