فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

انتخابات پیش رو تقابل بین اسلام و کفر است/قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه دشمنان انتخابات را با عناوین منفی توصیف می‌کنند، گفت: انتخابات پیش رو تقابل بین اسلام و کفر است، در واقع یک جنگ تمام عیار عقیدتی در جریان است.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۶۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس در نشست روشنگری جمعی از بانوان سنندجی که با موضوع انتخابات 1400 در سنندج برگزار شد اظهار داشت: دشمن می خواهد با ارائه ی یأس و ناامیدی توانمندی جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند و بگویند که نظام به بن بست رسیده است و کلیدواژه " نه به انتخابات" را در دستور کار قرار داده اند اما حضور گسترده و قوی مردم در انتخابات پیش‌رو نقطه قوتی برای شخص دوم مملکت در چانه‌زنی و گفت‌وگوی سیاسی و دفاع از استقلال کشور خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان انتخابات را با عناوین منفی توصیف می‌کنند، خاطرنشان کرد: این انتخابات تقابل بین اسلام و کفر است، در واقع یک جنگ تمام عیار عقیدتی در جریان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان چون از کارهای پیش نتیجه نگرفته‌اند در تلاش برای تأثیرگذاری بر انتخابات هستند، اظهار کرد : به امید خدا و با حماسه‌آفرینی مردم این تلاش‌ها مسکوت خواهند ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اعلام اینکه ما قوی و قدرتمند هستیم، گفت: این مهم در محور مقاومت و شمشیر آزادی قدس خود را نشان داد.

ارسال نظرات