خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: هیچ قدرتی در دنیا قادر به متوقف کردن حرکت قطار انقلاب اسلامی نیست.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۰۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه و قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام برنامه روشنگری سیاسی در دانشگاه آزاد شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.
این برنامه  با حضور حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر ،حجت‌الاسلام والمسلمین عامری امام جمعه درجزین ،جناب سرهنگ پریسوز فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر و دیگر مسئولین شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن عرض تسلیت این ایام بیان کرد: ۱۴خرداد ماه سال ۱۳۶۸ تداعی کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

وی افزود: رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر، با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم شاهی را ویران کرد.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی  افزود:14 خرداد ماه نه تنها یادآور سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است بلکه یادآور قیام خونین 15 خرداد است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

وی گفت:با گذشت سی و دو سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و خصوصا کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه های دشمنان قرار دارد، آموزه های امام خمینی (ره) راهگشاست هرچند باوجود فقدان امام راحل، تداوم اندیشه حضرت امام ، به برکت وجود نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) محقق شد و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورت برای جامعه امروز خصوصا نسل جوان در جهت پایبند بودن به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه استکبارجهانی با همراهی لیبرال‌ها و غرب گرا‌ها در داخل کشور شاید بتوانند حرکت قطار انقلاب را قدری کند کنند، اما قادر به توقف آن نیستند، اضافه کرد: ملت ما با دست خالی انقلاب کردند، با دست خالی در برابر رژیم تا دندان مسلح صدام که ده‌ها کشور دنیا از این رژیم حمایت می‌کردند ایستادند و دنیا شاهد بود که ما پیروز شدیم، ملتی که حتی در ابتدای جنگ سیم خاردار نداشتیم.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با برشمردن بسیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف انرژی، معادن و نیروی انسانی، مشکلات امروز اقتصادی ایران را حاصل رویکرد و تفکری دانست که بجای توکل بخدا و تکیه برتوان داخلی، نگاهش به "کدخدا" بود، تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری اینبار انتخاب بین دو یا چند شخص نیست، بلکه انتخاب بین دو تفکر لیبرالیستی غربگرا و انقلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها