شاهرود_فرماندار شاهرود گفت: مشارکت گسترده نخستین هدف نظام است و مردم هوشیار ایران با مشارکت حداکثری دل همه دوستداران نظام و انقلاب و همه کسانی را که داخل و خارج کشور دل در گرو این نظام دارند شاد خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۰۰۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
مشارکت گسترده در انتخابات نخستین هدف مردم و نظام اسلامی است/تلاش در برگزاری انتخابات سالمبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در کارگاه آموزش توجیهی بازرسان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه مجریان، ناظران با همکاری هیات‌های بازرسی تلاش می‌کنند تا انتخابات بدون دغدغه و حتی یک مورد تخلف با سلامت تمام برگزار شود، اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد بزرگترین رویداد ملی و محلی امسال است.
وی با بیان این که مشارکت گسترده نخستین هدف مردم و نظام اسلام است، ادامه داد: مردم شاهرود همانطور که در همه انتخابات درخشان ظاهر شده اند، در این دوره هم مشارکتی به یادماندنی را رقم خواهند زد.
معاون استاندار سمنان به تبلیغات رسانه‌های بیگانه هم اشاره کرد و گفت: مردم هوشیار ایران با مشارکت حداکثری دل همه دوستداران نظام و انقلاب و همه کسانی را که داخل و خارج کشور دل در گرو این نظام دارند شاد خواهند کرد.
جلالی افزود: دشمنان و بدخواهان در همه انتخابات گذشته با تمام امکانات و استفاده از پیاده نظام داخلی تلاش کردند خدشه به این رویداد ملی وارد کنند، که با حضور پررنگ مردم و صداقتی که در مجریان بود این نقشه دشمنان نقش بر آب شد.
وی با بیان این که این دوره از انتخابات هم با مشارکت حداکثری مردم و اقدامات مجریان با سلامت و بهترین کیفیت برگزار خواهد شد، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده تمام تلاش وزارت کشور بر این است که بتواند زمینه حضور حداکثری را فراهم کند.
فرماندار شاهرود گفت: شورای تامین شهرستان از ماه‌های قبل با رصد اطلاعاتی، بررسی میدانی و تسهیل شرایط، زمینه برگزاری با شکوه انتخابات را فراهم کند.
وی به بازرسان توصیه کرد: دقت شود تا همه قوانین و مقررات انتخابات اجرا گردد.
رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان شاهرود هم در این نشست گفت:: با دقت نظر بازرسان و سربازرسان در چارچوب ضوابط، مقررات و وظایف محوله در کنار هیات اجرایی انتخاباتی با نشاط، سالم، دقیق و قانونی را شاهد خواهیم بود.
کیارش پورنیا افزود: هیات بازرسی شهرستان در جهت افزایش اعتماد عمومی و ایجاد بستر لازم برای حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای گام برخواهد داشت.
در شهرستان شاهرود ۲۳۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای انتخابات شورا‌های اسلامی و ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.
۲۳۸ بازرس،۲۴ بازرس ذخیره، ۱۶ سربازرس، سه سربازرس ذخیره در انتخابات این شهرستان فعالیت خواهند کرد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ٢٨ خرداد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها