خبرهای داغ:
شاهرود_استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت:تفکر انقلابی و جهادی بلای جان استکبارجهانی در منطقه است و آن‌ها می‌خواهند این تفکر را در داخل کشور ما با ایجاد ناامیدی و عدم مشارکت در انتخابات مهار کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۱۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوتراب کاتبی در نشست بصیرتی ویژه انتخابات با حضور بسیجیان خواهرا، بسیج مهندسین و بسیج رسانه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر در سخنانی با اشاره به توطئه‌های پیدا و پنهان دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان در این ۴۲ سال راهبرد‌های مختلفی را در بره‌های مختلف اجرا کردند که همگی با شکست مواجه شد.
این کارشناس سیاسی افزود: راهبرد جنگ سخت و نیمه سخت و نرم و هوشمند از تلاش‌های دشمنان است که هیچکدام نتیجه بخش نبوده است.
وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را در جنگ رسانه‌ای و روانی بکار گرفته اند تا انقلاب اسلامی را از درون تهی نمایند.
کاتبی با تاکید بر اینکه تلاش‌های دشمنان امروز به اوج خود رسیده است، گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی جهان را در برگرفته و استکبار جهانی نمی‌خواهد این تفکر در ذهن ملت‌ها رسوخ کند و برای همین هم از مهندسی معکوس با ابزار فضای مجازی و رسانه استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: تفکر انقلابی و جهادی بلای جان استکبارجهانی در منطقه است و آن‌ها می‌خواهند این تفکر را در داخل کشور ما از بین ببرند تا در جهان ریشه ندواند.
کاتبی تصریح کرد: امروز انتخابات پیش روی ماست، اما با مشکلات داخلی و مدیران نالایق و توطئه‌های دشمنان، انتخابات تحت الشعاع قرار گرفته و یاس و ناامیدی توسط دشمنان القا می‌شود.
وی با تاکید بر اثرگذاری انتخابات در سرنوشت جامعه و تغییر در اوضاع کنونی گفت: استکبار می‌خواهد در کشور ما تفکر غرب گرایی و وادادگی بر قدرت باشد تا بتواند به اهداف شوم خود برسد و ملت ما باید با حضور پرشور خود این توطئه‌ها را خنثی نماید.
این استاد دانشگاه عنوان کرد: رهبر انقلاب بر انتخابات پرشور و حداکثری تاکید دارد و دشمنان بر عدم حضور در انتخابات تاکید می‌کنند چرا که اقتدار نظام و مشروعیت آن به پشتیبانی ملت از نظام با انتخابات پرشور است و دشمنان نمی‌خواهند این انجام تا بر ناکارآمدی و عدم مشروعیت نظام مانور دهند.
وی انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: امروز ما در منطقه و جهان در حال اوج گیری و اقتدار هستیم و دشمنان نمی‌توانند این را ببینند و تلاش می‌کند با مشارکت پایین مردم در انتخابات، جبه مقاومت در منطقه و جهان را تضعیف کنند که این را به گور خواهند بُرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها