تا انتخابات| کارشناس امورسیاسی در گفت و گو با بسیج:
ساری - کارشناس امورسیاسی با اشاره به مشکلات معیشتی در کشور گفت: صف مرغ نتیجه بی مدیریتی است لذا نیاز داریم که ریل مدیریتی را در کشور عوض کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در کشور نباشیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

خبر

نیما مهرجو فعال دانشجویی و تحلیلگر مسائل سیاسی در این نشست، با اشاره به حضور دانشجویان در انتخابات، گفت: رای نقش تعیین کننده در سرنوشت کشور دارد، لذا هر رای، تغییراتی در سیستم مدیریتی کشور به وجود می‌آورد.

مهرجو با بیان این مطلب که مشکلات کشور اعم از گرانی و تورم به انتخاب  برمی گردد، افزود: رای ما در صندوق باعث تغییر در جامعه میشود لذا در گذشته درست انتخابت نکردیم که امروز شاهد مشکلاتی در کشور هستیم.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه وقتی رای دادن بر اساس برنامه و عملکرد نامزد‌ها نباشد، کشور دچار مشکلات خواهد شد، اضافه کرد:باید رای دادن بر اساس عملکرد‌ها باشد، و اگر بر اساس برنامه و عملکرد کاندیدا رای دادیم دیگر شاهد بروز مشکلات نیستیم.

مهرجو در ادامه با تصریح بر اینکه خیلی از مشکلات کشور ربطی به تحریم ندارد، خاطرنشان کرد: نوسانات قیمت در بازار و حتی خرید محصولات از کشاورزان ربطی به تحریم ندارد، و یا اینکه ما هر سال شاهد سیل در بسیاری از مناطق هستیم، اما کشاورز از کم آبی رنج می‌برد، آیا این مسائل به تحریم ربط دارد یا به  مدیریت.

این فعال دانشجویی با تاکید براینکه کشور دارای ظرفیت‌های عظیمی است، خاطرنشان کرد: ما نیاز به مدیری داریم که  این قابلیت را داشته باشد تا از ظرفیت‌های استفاده کند.

مهرجو در ادامه با اشاربه به مشکلات معیشتی در کشور گفت: صف مرغ نتیجه بی مدیریتی است لذا نیاز داریم که ریل مدیریتی را در کشور عوض کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در کشور نباشیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مدیر بد توسط مردمی که رای نمی‌دهند انتخاب می‌شوند لذا اگر من رای ندهم و در سرنوشت کشورم تاثیر نگذارم کسی دیگری برای من انتخاب می‌کند.  

کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انتخاب درست موجب آبادانی کشور می‌شود، خاطرنشان کرد:انتخاب درست را  میتوان  از عملکرد درست و برنامه‌های کاندیدا تشخیص داد.
 
مهرجو به آن دسته از نامزد‌های انتخاباتی که برنامه‌ای برای مدیریت کشور ندارند، اشاره کرد و گفت:نامزدی که برای اشتغال  جوانان برنامه ندراد و بیشتر به حواشی می‌پردازد، مشخص است این انتخاب درستی نیست.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها