خبرهای داغ:

دوره آموزشی، توجیهی ویژه تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستای شاهرود برگزار شد

شاهرود_دوره آموزشی و توجیهی ویژه تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهرود در تالار شقیق‌های دانشگاه صنعتی با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۷۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج، در این جلسه توجیهی آموزشی که معاون استاندار و فرماندار شهرستان، امام جمعه، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات و کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهرود حضور داشتند، در خصوص نحوه تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی توسط کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها آموزش‌های لازم ارائه شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این نشست با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط همه کاندیدا‌ها بر اولویت قرار دادن این موضوع مهم تصریح کرد.
ابوطالب جلالی فرماندار شهرستان نیز در این نشست با تشریح فعالیت‌های اجرایی انتخابات تاکنون بر اجرای دقیق قانون در بحث انتخابات تاکید کرد.
عبدالجواد پارسافر دادستان شهرستان نیز در این نشست به باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی از منظر قانون پرداخت و بر عایت آن توسط کاندیدا‌ها و طرفدارانشان تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها