جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار گفت: کاندیداها به‌جای مسائل حاشیه‌ای به ظرفیت های جمهوری اسلامی توجه کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۷۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست صمیمی با نخبگان جامعه ورزشی جهت حضور حداکثری در انتخابات با حضور جناب سرهنگ حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار و معاون تربیت بدنی سپاه قدس گیلان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران  و مربیان و مدال آوران برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با تقدیر از حضور پرشور ورزشکار در دوره‌های گذشته  انتخابات گفت: نشاط و امید از نیازمندی‌های بشریت بوده ایشان گفتن در جامعه متاسفانه  شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی هستیم که این مقوله از مسائل زیادی از  جامعه شرچشمه می‌گیرد.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با اشاره به تاثیرگذار بودن ورزشکاران در جامعه گفت: وقتی به دستاورد‌های گذشته ملت ایران نگاه کنیم افراد نخبه و برجسته‌ای داشتیم که تاثیرگزار در جهان بودن در دفاع مقدس نیز افراد نخبه و تاثیرگذاری بسیار زیادی داشتند.

وی گیلان را مهد دلاوران و شهدای گرانقدر معرفی کرد و افزود: شهید املاکی و شهید خوش سیرت و دیگر شهدای دفاع مقدس که حماسه‌های زیادی را خلق کردن که رهبر فرزانه انقلاب در وصف شهید املاکی می‌فرمایند این قهرمان باید الگوی جوانان قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با بیان اینکه ورزش می‌تواند در جامعه بین المللی هویت یک کشور را به جهان معرفی کند، تصریح کرد: اگر ما هزاران ساعت جلسه بگزاریم و همایش بگیریم و لی اگه یک قهرمان ورزشی پرچم کشورمان را در جهان برافراشته کند ارزش و تاثیر گزاری  بسیار  بالاتری دارد.

حبیبی گفت: ما در حال حاضر بسیاری از سالن‌ها و مکان‌های ورزشی در روستا‌ها را داریم که این از دستاورد‌های انقلاب می‌باشد و امروز بانوان ما با حضور خود در میادین ورزشی باعث افتخار ایران اسلامی در میدان‌های ورزشی جهان شده‌اند.

وی با اشاره به نگاه ویژه بسیج به افزایش سرانه ورزش در کشور بیان کرد:  در بسیج نگاه ویژه‌ای به ورزش وجود داشته و تنها چیزی که می‌تواند پایگاه بسیج را مستحکم‌تر کند ورزش است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با تاکید بر لزوم انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری گفت:انتخاب درست سرنوشت یک ملت را رقم می‌زند اگه خدای نکرده انتخاب نادرست باشد چهار یا هشت سال باعث هدر رفتن وقت پیشرفت کشور می‌گردد.

حبیبی یکی از برنامه‌های استکبار در خصوص انتخابات ریاست جمهوری را ایجاد نا امیدی در کشور دانست و تصریح کرد: بدخواهان نظام در حال انتشار یاس و ناامیدی در جامعه هستن و می‌خواهد مردم را از حضور در انتخابات باز دارند.

وی گفت: باتوجه به موقعیت استراتژیکی ایران در منطقه همیشه مورد توجه قدرت‌های سلطه گر بوده و ما دومین کشور تولید گاز در جهان و در نفت چهارمین کشور هستیم کاش در مناظره‌ها نامزد‌ها سلام به جای مسائل حاشیه‌ای به این مسائل می‌پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات