مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان مطرح کر:

انتخاب رئیس جمهور انقلابی حرکت به سوی ایجاد تمدن اسلامی را تسهیل می کند

ایرانشهر- کردستانی گفت: اگر جریان معتقد به انقلاب، امام و عدالت محوری بر مصدر کار ننشیند، دیگر این فرصت تا چندین سال فراهم نخواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۸۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر،محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در نشست سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب و امام شهداء، انتخابات را آزمون بزرگی دانست و گفت: در هر مرحله از رشد و پیشرفت انقلاب، این آزمون، حساس‌تر خواهد شد.

وی اهمیت انتخابات را از دو جهت مورد بررسی قرار داد و افزود: انتخاب رئیس جمهور شایسته و انقلابی، حرکت به سوی ایجاد تمدن اسلامی را تسهیل می‌نماید، زیرا اداره انقلاب در دست جریان انقلابی قرار خواهد گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی در تبیین دلیل دوم اهمیت انتخابات اخیر، اظهار داشت: اگر جریان معتقد به انقلاب، امام و عدالت محوری بر مصدر کار ننشیند، دیگر این فرصت تا چندین سال فراهم نخواهد شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان، انتخابات ریاست جمهوری را میثاق ملی دانست و گفت: تماش تلاش دشمن و سیلی خوردگان انقلاب، کاهش مشارکت مردم است در حالی که مقبولیت و مشروعیت یک انقلاب به میزان رای ملت می‌باشد.

وی با ارائه گزارشی از تجارب کشور‌های تحت سلطه دشمن، پیامد‌های عدم حضور پرشور و مشارکت حداقلی را بیان و خاطرنشان کرد: بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولین در این کشور‌ها باعث اعتراض منفی و سیاسی، جدایی نظام حاکم و مردم، مشارکت حداقلی و در نهایت سلطه آمریکا بر آن‌ها گردید.

این هادی سیاسی، انتخاب صحیح را در عرض مشارکت حداکثری، مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب صحیح یعنی برگزیدن فکر و جریانی که به صورت واقعی و حقیقی منطبق بر معیار‌ها و وعده‌های امکان پذیر باشد و به این تشخیص، بصیرت گویند.

کردستانی، انقلاب اسلامی را مبتنی بر نظام سیاسی و فقه حکومتی برشمرد و دشمن این انقلاب را دشمن هویتی عنوان کرد که برای براندازی نظام، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

کارشناس مسائل سیاسی، یکی از ملاک‌های تشخیص اصلح را با استناد به قرآن، توصیه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، توجه به موضع گیری دشمن نسبت به کاندیدای مورد نظر، مطرح و تاکید کرد: تشویق، تبلیغ و حمایت دشمن از فردی، نشان دهنده‌ی اشتباه بودن مسیر و هدف آن کاندیداست.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایمان، تقوا، تحول خوههی، مردم باوری و ... را از شاخصه‌های یک رئیس جمهور شایسته برشمرد و در پایان، امیددهی به مردم با نگاه به ظرفیت‌های درون کشور، ترغیب به مشارکت حداکثری و تبیین معیار‌های صحیح انتخاب یک فرد انقلابی را از جمله وظایف دانشجویان دانست و تاکید کرد: تشخیص فرد انقلابی با وعده و شعار ممکن نیست بلکه به مشاهده موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف است
ارسال نظرات