خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: امنیت، مصونیت، و پیشرفت کشور، با حضور همگانی و حداکثری مردم افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۸۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

نیما زارع، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با بیان اینکه دشمنان پولها خرج کردند، زحمت‌ها کشیدند، سیاست‌ها به کار بستند، به قول خودشان اتاق‌های فکر تشکیل دادند، برای اینکه راهی پیدا کنند تا ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کنند، اظهار داشت: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی، با شرکت در رأی دادن، ارتباط و اتّصال مستحکم خودش را با نظام اسلامی دارد اثبات می‌کند.
به عقیده وی، اقتدار و امنیت ملی که پایه و اساس هر تصمیم برای این مرز و بوم است، جز با همراهی مردم محقق نمی شود؛ و این همراهی مردم یک روز در راهپیمایی است، یک روز در کمک مومنانه است، یک روز در جهاد سلامت، و دیگری بواسطه این ایام در حضور حداکثری در پای صندوق های رأی.
زارع با اشاره به اینکه شاید در وهله و نگاه اول، یک رای به نظر بی‌تأثیر باشد، اما در کنار یکدیگر، باعث استحکام پایه‌های نظام است، تصریح کرد: دشمنان به هر ترفندی در تلاش هستند مردم را با نظام فاصله بدهند.
وی با این سوال که چه اتفاقی افتاده که دشمنان در این مدت اینقدر فعال شدند؟ ادامه داد: برنامه‌های دشمن گام به گام است، اول با بی‌فایده بودن رای، بعد با حرکات خرابکارانه و آرام آرام به این سمت می‌آیند که با برخی افراد جاهل و معلوم‌الحال و خرج کردن بسیار، رفتارهای منافقانه در کشور به هرج و مرج برسد؛ و این مسئله را یواشکی نمی‌گویند، علنی مصاحبه کردند. ما ایرانی‌ها کشورمان را دوست داریم و اجازه دست‌اندازی و فکر و خیال بد به بدخواهان نمی‌دهیم. ایستادیم تا انتها بر آن عهدی که بستیم.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: اگر امروز به رادیوهای بیگانه و خبرگزاری‌های صهیونیستی مراجعه کنید (که امروز همه‌ی خبرهای دنیا را در واقع یک شبکه‌ی بزرگ صهیونیستی جهت می‌دهد، و به قول خودشان کانالیزه میکند؛ خبرهای باب میل خودشان را منتشر میکنند) می‌بینید سعی‌شان این است که وضع کشور را بحرانی نشان دهند.
زارع تأکید کرد: مسلّماً امنیت كشور، مصونیت كشور، پیشرفت كشور، با حضور همگانی و حداكثری مردم افزایش پیدا خواهد كرد.
وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در کنار دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی، تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دارد و در این راه، گام‌هایی برداشته، ادامه داد: از مهندسین گرانقدر که مخاطب تخصصی این مجموعه می‌باشند، خواسته و می‌خواهد از هر توان و ظرفیتی که امکان همراهی دارد استفاده نمایند و برای ساختن ایرانی آباد و سربلند، با تمام کاستی‌ها و کم‌کاری‌های دولت‌های گذشته، برای اعتلای نام ایران، مردم عزیز را چهره به چهره برای آمدن پای صندوق‌های آراء، بیش از پیش متوجه نمایند.
وی گفت: انشاالله این اهتمام هم مقبول درگاه احدیت باشد و هم حیله‌های دشمنان ایران اسلامی که در این مدت برای ناامید و بی‌اعتماد جلوه دادن مردم از تمام راه‌ها مدد گرفته‌اند، خنثی، و موجب ذلت آنها گردد و مایه افتخار و عزت ایران اسلامی شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها