انتخابات از ارکان استقلال یک جامعه پویا است

نیکشهر-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: انتخابات از جمله ارکان استقلال یک جامعه پویا بوده و آزادی و دموکراسی کشور بر این اساس پایه گذاری شده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، نشست روشنگری و بصیرتی در روستای کوشک شهرستان نیکشهر با حضور فرمانده و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی گفت: انتخابات از جمله ارکان استقلال یک جامعه پویا بوده و آزادی و دموکراسی کشور بر این اساس پایه گذاری شده است.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهربا اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است، افزود: سرنوشت چهار ساله مردم کشور با برگزاری انتخابات رقم می‌خورد.

 حجت الاسلام والمسلمین قادری مسئول  دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه نیکشهر با تاکید بر لزوم ارتقا سطح آگاهی برای انتخاب فرد اصلح، عنوان کرد: باید فردی را برای دراختیار قرار دادن سکان کشور انتخاب کرد که علاوه بر مدیر و مدبر بودن، دارای شاخصه‌هایی همچون تخصص، کارآمدی، کارنامه خوب، تدین و... باشد.

وی با تاکید بر لزوم تبیین شاخصه‌های فرد اصلح میان افراد جامعه، عنوان کرد: ریش سفیدان، بزرگان و ائمه جمعه وجماعت مساجد نیز می‌توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند.
 
در این نشست که با حضور برادران مسجدی و بسیجی برگزار شد، مسائل روز جامعه تبیین و بر انتخاب فرد اصلح با توجه به معیار‌های مد نظر رهبری انقلاب تاکید شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار