زابل- مشارکت بالای مردم و انتخاب اصلح‌ترین فرد بعنوان رییس جمهور نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور در رفع مشکلات موجود دارد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۰۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  حجت الاسلام والمسلمین جهانتیغ در جمع بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت جلیله بنجار  گفت: مشارکت بالای مردم و انتخاب اصلح‌ترین فرد بعنوان رییس جمهور نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور در رفع مشکلات موجود دارد.
 
وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مشارکت در تصمیم گیری برای چهار سال پیش روی کشور در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی، اشتغال و ازدواج جوانان، مسائل بین المللی، فرهنگی و خیلی دیگر از مسائل فرهنگی اجتماعی، سیاسی را به دنبال دارد،  افزود: از این رو مردم باید با هوشیاری و بصیرت کامل ضمن مشارکت حداکثری در انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب را برای سکانداری دولت آینده انتخاب کنند.
 
هادی سیاسی بسیج زابل تصریح کرد: دشمنان انقلاب از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات وحشت دارند و شرکت پر شور و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان کشور‌های استکباری و صهیونیستی است که بیش از چهل سال است برای ضربه زدن به کشور تلاش می‌کند.
 
حجت الاسلام جهانتیغ انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید با تمام ظرفیت‌ها برای افزایش هرچه بیشتر مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم وی تصریح مرد ایجاد شور انتخاباتی بعنوان یک وظیفه شرعی مورد توجه تک تک افراد و تک تک مسئولین نظام قرار گیرد.
ارسال نظرات