زابل- یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندین نظام در تلاشند تا با نا امید کردن مردم و به راه انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کننند
کد خبر: ۹۳۴۹۳۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، نشست سیاسی ویژه بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج شهید باقری حوزه الغدیر زابل برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رهداری در این نشست گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال ایجاد نا امیدی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند و
 
وی افزود: حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری موجب تقویت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است و همه باید در لبیک به فرمان امام راحل و رهبری معظم انقلاب و پبام شهدای گرانقدر در این انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه قدرتمند منتخب مردم برای خدمتگزاری به ملت ایران اسلامی خواهد بود ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی از نظر قدرت جهانی در منطقه بهترین شرایط خود قرار دارد و با توجه به توطئه‌های مستکبران علیه جمهوری اسلامی نه تنها قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران کاهش نیافت بلکه نفوذ ایران در منطقه ودر کشور‌های اسلامی افزایش پیدا کرده است.
 
رهداری بیان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندین نظام در تلاشند تا با نا امید کردن مردم و به راه انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر به دشمنان ثابت خواهیم کرد که نمی‌توانند در برابر اراده مردم کاری از پیش ببرند.
 
رهداری اظهار کرد:  باید در جامعه بیش از پیش روشنگری وجود داشته باشد تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند و انتخابات به صورت آبرومندانه و با مشارکت فعالانه برگزار شود.
 
رهداری تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که همواره امام عزیز و شهدای گرانقدر بر آن تأکید داشتند موضوع انتخابات و مشارکت فعال در ان است و انشاالله که در روز بیست و هشتم خرداد ماه با حضور پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و ا. آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم زد.
ارسال نظرات