خاش-شهردار خاش از عملیات اجرایی جدولگذاری معابر سطح شهر در محلات حاشیه شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۲۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش، مهندس عبدالمجید تمندانی، شهردار شهر خاش با بیان این مطلب افزود: عملیات جدولگذاری معابر شهر خاش توسط واحد عمران شهرداری خاش در محلات مختلف شهر در دستور کار بوده و در برخی از محلات مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

عبدالمجید تمندانی افزود: اجرای جدولگذاری معابر محله محمد اباد و جدول گذاری معبر کنار اداره اب و فاضلاب در خیابان رودکی و کانال اب خیابان امام جعفر صادق ع. در دستور کار قرار گرفته است.

تمندانی با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری معابر محله محمد اباد خاش، گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی اجرایی می‌شود.

شهردار خاش افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و جداول سطح محله و همچنین زیباسازی فضا‌های شهری و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها، در این محله عملیات احداث جداول و کانال‌های معابر را انجام میدهد، اما اکثر کوچه‌ها مشارکت شهروندان در بحث عقب نشینی و تعریض را میطلبد که شهروندان باید به این موضوع توجه کنند تا جدولگذاری کلیه معابر در این مرحله انجام یابد.


وی در ادامه، ابراز داشت: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان محلات مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می‌شود.
ارسال نظرات