در مسجد آل رسول (ص) صورت گرفت:

برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در ایرانشهر

ایرانشهر-نشست سیاسی بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۳۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، نشست سیاسی بصیرتی با موضوع شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) حوزه حضرت آسیه (س) سپاه شهرستان ایرانشهر در مورخ پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۹:۰۰ در مکان مسجد آل رسول (ص) این شهرستان برگزار شد.

سمیه فیروزه چی هادی سیاسی و سخنران این نشست گفت: از آیه ۷ سوره محمد به عنوان آیه انتخابات یاد شده و در این آیه شریفه گفته شده که اگر می‌خواهید خدا یاریتان کند خدا را یاری کنید و مصداق یاری کردن خداوند شرکت در انتخابات است انجام آن چیزی که باعث عزت و آبروی اسلام شود خدا را یاری کردن است.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) لزوم شرکت حداکثری در انتخابات یک تکلیف عقلی و شرعی است و تکلیف به آن وظیفه‌ای گفته می‌شود که از طرف خداوند به گردن انسان‌ها گذاشته شده است.

فیروزه چی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در تدوین قانون اساسی آمدند گفتن مردم باید خودشون برای سرنوشتشون تصمیم بگیرن، چون این نظام پشتوانه اش مردم هستن و همه حق دارن در سرنوشت کشور شریک باشن.

در انتها این برنامه با پاسخ به سوالات شرکت کنندگان به پایان رسید.
ارسال نظرات