خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

انتخابات فرصتی برای باز تنظیم مدیریت اجرایی کشور است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: انتخابات فرصتی برای باز تنظیم مدیریت اجرایی کشور است و حضور حداکثری مردم، قدرت چانه‌زنی کشور را در جوامع بین المللی افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

انتخابات فرصتی برای باز تنظیم مدیریت اجرایی کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم بختیاری در جمع کارکنان محیط زیست استان همدان ضمن تبریک هفته محیط زیست با اشاره به روند انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنوز گام‌های انقلاب اسلامی تکمیل نشده است و سه گام بعدی انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی به پرچم‌داری حضرت ولیعصر (عج) است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و تبیین آن افزود: دولت جوان انقلابی این نیست که فردی بر سر کار بیاید که ظاهر بسیجی داشته باشد، تاریخ پر از انسان‌هایی است که در قالب دین، به اسلام ضربه زدند و ما معتقدیم هر فردی در هر نقطه‌ای از عالم که دل در گرو خدمت به مردم داشته باشد انقلابی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ادامه داد: در سعادت و شقاوت کشور همه سهیم و مسئول هستیم و اگر منفعل باشیم دچار لغزش تاریخی می‌شویم و حضور در انتخابات عمل صالح است.

وی گفت : دشمن سعی دارد از راه‌های تحریم، تعویق، فریب، تحریف و تکذیب انتخابات، همچنین تبدیل فرصت به تهدید و ... کاهش مشارکت مردم را رقم بزند در حالی که انتخابات فرصتی برای باز تنظیم مدیریت اجرایی کشور است و حضور حداکثری مردم، قدرت چانه‌زنی کشور را در جوامع بین المللی افزایش می‌دهد.

بختیاری اظهار کرد: کار حفاظت محیط زیست با ارزش است و باید به سرنوشت کشور اهمیت دهیم و طبیعت و منابع طبیعی را برای  آیندگان امانتداری کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار