خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شرایط فعلی کشور سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز شرایط ما سخت‌تر از دفاع مقدس است، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته که حضور حداکثری در انتخابات رقم نخورد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

شرایط فعلی کشور سخت‌تر از دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایش بنیان مرصوص که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه همدان برگزار شد، اظهار داشت: شرایط انتخابات امسال با سال‌های گذشته بسیار متفاوت و از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: اوج مشکلات کشور ما در دفاع مقدس بود، به طوری که عراق خاک ما را گرفته بود و استکبار جهانی نیز یکپارچه از وی حمایت می‌کردند، تحریم‌ها شروع و یک چالش بسیار مهمی را برای ما به وجود آورده بود، اما با تمام این اوصاف امروز شرایط ما سخت‌تر از دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: تمام اتفاقاتی که در زمان جنگ ایجاد شده بود اعم از کمبودها، فتنه‌ها، سختی‌ها، تحریم‌ها و... همه در موقعیت فعلی کشور جمع شده و علاوه بر آنها دشمن با جنگ نرمی که سال‌ها است علیه ایران شروع کرده و همچنین با کمک پیاده نظام غربگرا، توانسته بین دولت و ملت فاصله بیندازد و می‌خواهد مردمی را که همیشه پشتیبان این نظام بوده، به سوی بی‌اهمیتی نسبت به مسائل کشور سوق دهد.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته که حضور حداکثری در انتخابات رقم نخورد و یا یک جریان همسو با آنها رأس کار قرار بگیرد تا اهداف خود را بار دیگر به راحتی در کشور پیاده کند و ما بسیجیان در این بین وظیفه داریم که نگذاریم دشمن به هدف خود برسد.

سردار مجیدی گفت: در قوه مقننه و قوه قضائیه ما به لطف خدا شاهد تغییر و تحولاتی بوده‌ایم و اکنون نوبت قوه مجریه است که یک تحولی اساسی با روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی صورت بگیرد، بنابراین باید در این روزهای باقی مانده تمام تلاش خود را برای روشنگری و بصیرت افزایی مردم داشته باشیم تا شاهد روزهای بهتری برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات