همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ لیله القدر نظام است و ما با تشخیص درست و بهنگام برای چهار سال ایران تصمیم‌گیری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

انتخابات سال ۱۴۰۰ لیله القدر نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ روح الله حسینی شاخص در نشست روشنگری که با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات سال ۱۴۰۰ لیله القدر نظام است و ما با تشخیص درست و بهنگام برای چهار سال ایران تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای حضور حداکثری نیاز است آحاد مردم به ویژه جوانان در انتخابات شرکت کنند و این امر مهم یاری بسیجیان در پایگاه‌ها و محله‌ها را می‌طلبد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور فعال مردم در انتخابات پیش رو گفت: امتحان سخت برای ملت ایران حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی ادامه داد: ملت انقلابی شهرستان فامنین در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز همچون گذشته با حضور پر شور خود در این انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

حسینی در ادامه با اشاره به طرح لبیک از تمام حاضرین خواست برای برگزاری انتخابات پر شور و انتخاب اصلح در سرنوشت کشور عزیزمان سهیم باشیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران هرچه دارد به برکت شهدا است و ما مدیون شهدا و انقلاب هستیم و امروز باید با شرکت کردن در انتخابات دین خود را ادا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات