خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ عنوان کرد
کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ گفت: وظیفه ما به عنوان یک ایرانی حضور در پای صندوق‌های رأی است تا این بار نیز با حضور پرشور درانتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

حضور پرشور ما درانتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبرانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مریم شیری در نشست سیاسی بصیرتی که با موضوع انتخاب اصلح با حضور بسیجیان پایگاه قائم حاتم‌آباد برگزار شد، با تأکید بر لزوم توجه مردم به حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات، اظهار داشت: مردم با انتخاب افراد خدا ترس، خدمتگزار، خیرخواه و صادق بستر رشد و پیشرفت شهر خود را فراهم می‌کنند.

وی بیان داشت: انتخابات نماد ملی در کشور ما محسوب شده و به نوعی تمرین دموکراسی است و دنیا چشم به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دوخته است تا میزان مشارکت مردم را ارزیابی کنند.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان یک ایرانی حضور در پای صندوق‌های رأی است تا این بار نیز با حضور پرشور درانتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنیم.

وی هدف از برگزاری نشست‌های بصیرتی را گامی در راستای روشنگری و انتخاب اصلح دانست و افزود: ما باید با انتخاب خود طبق فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فردی مومن، انقلابی و دلسوز را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات