خبرهای داغ:

زمین گیرشدن دو سوداگر مرگ در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۲۷۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۶۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی از انتقال دو محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودرو‌های مزدا وانت و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار