خبرهای داغ:

بزرگداشت شهید هنرمند خرمشهری در روز جهانی صنایع دستی

همزمان با روز جهانی صنایع دستی مراسم بزرگداشتی برای شهید بهروز مرادی شهید هنرمند خرمشهری که از دانشجویان رشته صنایع دستی بود، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۶۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
پیش از ظهر امروز مراسم بزگداشت شهید بهروز مرادی، از شهدای شاخص خرمشهر در دوران دفاع مقدس و خالق آثاری همچون تابلوی ورودی خرمشهر با متن 《به خرمشهر خوش آمدید جمعیت ۳۶ میلیون نفر》 در گلزار شهدای خرمشهر، با حضور برخی مسئولان محلی و همرزمان آن شهید برگزار شد.
رضا علوانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اروند در این مراسم شهید مردای را یکی از شهدای شاخص کشور خواند و گفت: به این دلیل که شهید مرادی شهید شاخص هنرمند است و در کشور به یاد او یادبود وجود دارد حیف است در خرمشهر که شهید به آن غیرت و تعصب خاصی داشت مورد غفلت قرار گیرد و می‌طلبد یادبودی همچون تندیس یا دیوارنویسی در خرمشهر به یاد این شهید وجود داشته باشد.
شهردار خرمشهر نیز در این مراسم گفت: مجموعه شهرداری باید بیشتر از این در بزرگداشت شهدا کوشا باشد و در شهر نیز کار‌هایی با همین هدف انجام شده که کار‌های انجام گرفته در گلزار شهدای خرمشهر نمونه‌ای از آن‌ها است با این حال این اعتقاد وجود دارد گلزار شهدای خرمشهر در شان مقام شهدا نیست.
منصور علوانی آمادگی کامل شهرداری خرمشهر برای مشارکت در برنامه‌هایی با موضوعات شهید و شهادت و اقداماتی برای پاسداشت مقام شهدا را اعلام کرد.
در این مراسم خاطراتی از این شهید از زبان همرزمان وی روایت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها