خبرهای داغ:
مسلم امینی-خوانسار
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:
حجت الاسلام والمسلمین صادقی در جمع طلاب و روحانیون خواهر و برادر شهرستان خوانسار با محوریت روشنگری در محل امامزاده احمد(ع) ایراد سخن کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۶۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار- حجت الاسلام والمسلمین رحمت اله صادقی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)استان اصفهان- در آستانه انتخابات پیش رو در جمع طلاب و روحانیون شهرستان خوانسار حاضر شد و با موضوع حضور حد اکثری در پای صندوق های رای و تبیین و تشریح شاخص های نامزد اصلح سخن گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در این جلسه گفت: مراقب دسیسه ها و حیله هایی که دشمنان از ابتدای این انقلاب بر علیه مردم و نظام اسلامی داشتند باید باشیم.

وی افزود: این دسیسه ها در این ایام و آستانه انتخابات نیز وجود دارد و دشمنان با تمام قوا در صدد ضربه زدن به وجهه و ابهت این نظام مقدس می باشند و اخیرا با هجده بند حرف پوشالی و بی پایه و اساس قصد اقناع عموم مردم را دارند تا با نیامدن به پای صندوق های رای اهداف شوم خود را محقق کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: این انتخابات امنیتی ترین انتخابات تاریخ ایران اسلامی است و از دلایل آن چندین مورد سلاح و مهماتی است که در این روزها سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای هوشیار نظامی و انتظامی کشف کرده اند.

رحمت اله صادقی عنوان کرد: همچنین این انتخابات مبهم ترین انتخابات است که از دلایل آن بهانه ها و سوء استفاده هایی است که از شیوع بیماری کرونا شده و می شود و نیز ایجاد تردید در افکار و اذهان ملت از علل دیگر آن است که همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در ارتباط تصویری چهاردهم خرداد ماه سال جاری با مردم اذعان کرد: بعضی از مردم می گویند ما با خوش بینی رفتیم رای دادیم  ولی بعد از آن از برخی مسئولین مسایلی دیدیم که با وعده های آنها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی منافات دارد. باید با روشنگری در بین عموم مردم روحیه امید القا شده و نسبت به اینگونه مسایل آگاه سازی صورت پذیرد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ابرقدرتهای دنیا از عراق پشتیبانی کردند تا دست در دست هم دهند و از حماسه ایران و ایرانی جلوگیری کنند و اکنون نیز دشمنان با کارهای سوء فرهنگی قصد خرابکاری و براندازی نظام را دارند و ان شاالله به حول و قوه الهی مردم غیور، بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه ایران با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای مشت محکمی در درهان استکبار خواهند کوبید و موجب رضای خداوند متعال و خشنودی قلب نازنین حضرت ولی عصر(عج)، شادمانی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و شادشدن ارواح مطهر امام و شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی عزیز خواهند شد.

ارسال نظرات