حجت الاسلام حسین دفتری؛ محقق ، پژوهشگر و عضو جامعه مبلغین و وعاظ در یادداشتی نوشت: مرحله‌ای که امروز، باید از آن عبور کنیم، مرحله عبور از جنگ رسانه‌ای دشمن است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۷۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

در متن یادداشت حجت الاسلام  دفتری آمده است:

  انقلاب اسلامی در مرحله‌ای است که باید بر دستگاه اخبار فاسقین و امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب غلبه کند. در قرآن کریم سوره ی مبارکه ی حجرات آیه ۶ خداوند می فرماید هرگاه افراد فاسق منبع خبر بودند ، شما حتما بدون تحقیق حرفهای آنان را نپذیرید . شخصی به امام صادق علیه السلام مراجعه کرد و سوال کرد بین دو حاکم در تردید هستم چه کنم ؟ آقا فرمودند : صادق ترین و با تقوا ترین را انتخاب کن .اگر به تشخیص نرسیدی ببین متدینین به کدام یک متمایلند . اگر باز هم به تشخیص نرسیدی ببین انتخاب کدامیک دشمنان ما را خشمگین می کند . در دهه ی کرامت که از شنبه ۲۲ خرداد با تولد حضرت معصومه سلام الله علیها شروع می شودو تا جمعه ۲۸ خرداد روز انتخابات ادامه یافته و با تولد امام رئوف حضرت رضا علیه السلام خاتمه پیدا می کند ، وظیفه ی همه ی ما ضمن رسیدگی به امور محرومان و وضعیت معشیت آنها بااهدای  بسته هایی که مورد نیازشان باشد ، ضمن حفظ شان و کرامت انسانی و احترام آنها ، دعوت به مشارکت در سرنوشت و آینده ی کشور و حفظ انقلاب عزیر اسلامی است .

به قول امام خمینی رحمت الله علیه از واجب ترین اعمال ما حفظ اسلام واین نهضت بزرگ است .

دهه ی کرامت فرصت بسیار خوبی برای هم عهدی با امامت و ولایت است و باید اول خانواده ی خودوبعد هم اطرافیان را دعوت به تجدید بیعت با نائب امام زمان  ارواحنا فداه کنیم و به قول  قرآن کریم توصیه به نیکی و تقوی و تعاون در آن داشته باشیم.

ان‌شاء‌الله اگر دراین آزمون بزرگ، ایران اسلامی از  فضاسازی‌های رسانه‌های جهانی عبور کند، پیشرویِ انقلاب عزیز اسلامی  حتمی است ...

مرحله‌ای که امروز،  باید از آن عبور کنیم، مرحله عبور از جنگ رسانه‌ای دشمن است.

ما پیش از این، از فشار اهرم جنگ نظامی  او عبور کردیم. یعنی دیگر با حرکت نظامی نمی‌خواهند و نمی‌توانند ما را نابود کنند. نتوانستند ما را در مذاکره شکست دهند. در این مذاکرات، پنج قدرت برنده جنگ جهانی یک طرف نشستند و می‌خواستند ما را مهارِ دیپلماتیک بکنند و نتوانستند.

یعنی ملت ما با مقاومت خود، ابزارها و اهرم‌های فشار دشمن را دارد کُند و نابود می‌کند و از کار می‌اندازد، به‌طوری که نمی‌توانند با کشورهای دیگر هم این‌طور برخورد کنند.

مرحله‌ای که ما الآن در آن هستیم در دنیای مجازی و ارتباطی که مدیریتش دست غرب است، ولو به شما هم اجازه حضور بدهند، مادامی که مدیریتش در دست آنهاست، این محیط، محل  نجوای شیطان است. اگر  به دستگاه خبرسازی آنها که نبأ فاسق است گوش فرا دادیم، قتال و درگیری و سوء‌ظن و تنابز بالالقاب و تجسس و بدگویی و غیبت ایجاد می‌کند.

  امت مؤمن ما اگر می‌خواهد بر رقیب پیروز بشود باید بر دستگاه  اخبار دشمن که حالا امروز مدرن شده شده و بر اهرم امپراتوری‌های رسانه‌ای  غلبه کند و از آن عبور کند. ما الآن در این مرحله هستیم.

بدانید در این انتخابات ریاست جمهوری هم دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای‌شان به صحنه می‌آیند و می‌خواهند که ملت را شکست دهند که حتما به دعای امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هرگز موفق نخواهند شد . انشاءالله

 

  حسین دفتری- محقق ، پژوهشگر و عضو جامعه مبلغین و وعاظ

نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۰

ارسال نظرات