خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود در پیامی با دعوت مردم به حضور در انتخابات تاکید کرد: امروز دشمنان نمی‌خواهند در انتخابات حاضر شوید، اما شمامردم بصیر و فهیم انقلابی همیشه دشمنان را مأیوس کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۱۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
امروز دشمنان نمی خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند اما ملت مانند گذشته آنان را مأیوس می کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یامرکم آن تودوالامانات الی اهل‌ها (نساء ۵۸)
انتخابات و رأی دادن، وظیفه شرعی، ملی و انقلابی، جشن ملی و احقاق حق آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است. (امام خامنه‌ای مدظله العالی)
چهل و یک سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری در نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بودند بدون تردید انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق‌های رای بوده ایم.
"انتخابات" به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
اینک در آغاز قرن جدید و در نخستین سال‌های چله دوم انقلاب، شما امت بزرگوار در آستانه آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌اید. مسلماً روح بلند شهید عزیز مقاومت حاج قاسم سلیمانی و سایر پاره‌های تن این ملت، شاهد و ناظر بر اعمال ما است و امروز بزرگ‌ترین بصیرت، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است، در مرحله اول حضور حداکثری و در گام دوم انتخاب اصلح.
اینجانب ضمن دعوت حداکثری در حضور پای صندوق‌های رأی سفارش مؤکد در انتخاب اصلح را دارم.
امروز دشمنان ما نمی‌خواهند حضور در انتخابات داشته باشیم، ولی شما مردم بصیر و فهیم انقلابی همیشه دشمنان را مأیوس کرده و با میثاق مجدد با شهدا، لبیک گو به ندای هل من ناصر زمان و سهیم در آینده خانواده خود بوده اید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها