خبرهای داغ:

انتخابات پیش روی، انتخاب تفکر ادامه روند فعلی کشور و یا انتخاب دولت انقلابی است

کارشناسی مسائل سیاسی گفت: انتخابات پیش روی، انتخاب تفکر ادامه روند فعلی کشور و یا انتخاب دولت انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۰۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ دکتر محمود قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در جمع آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات برجام گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید داشته اند که به مذاکرات خوش بین نیستند و به آمریکا اعتقاد ندارند، ولی متاسفانه تیم مذاکره کننده 27 امتیاز را به صورت یکجا به طرف های مذاکره کننده با ایران دادند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری پیش روی، انتخاب تفکر غیر انقلابی و تفکر انقلابی و مطیع رهبری است و لذا همه باید تلاش کنیم تا دولت انقلابی روی کار بیاید.

او ادامه داد: انتخابات پیش روی انتخاب تفکر ادامه روند فعلی کشور و یا انتخاب دولت انقلابی است و لذا تغییر در شرایط فعلی کشور فقط با روی کار آمدن دولت انقلابی محقق می شود.

دکتر قاسمی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متشکل از مجموعه های مختلف است و زمانی می تواند این مجموعه به درستی کار کند که هم سو با رهبری باشند و این هماهنگی فقط با ایجاد دولت انقلابی ایجاد می شود.

کارشناسی مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور، ایجاد دولت جوان انقلابی است و لذا جوانان و مردم باید هوشیار باشند زیرا در روز های آینده شاهد تخریب چهره های انقلابی و ارزشی خواهیم بود.

وی افزود: همه ی مردم باید در حد توان خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت انقلابی تلاش کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها