شرکت در انتخابات راه حل مشکلات کشور است

شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود گفت: امروز مردم مشکلات فراوانی دارند، اما راه حل این مشکلات حضور در انتخابات و تغییر این روند است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۰۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی پایگاه ضامن آهو حوزه بسیج ادارات الحدید در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به حدیثی در مورد اهمیت توجه به خدمت به مردم، با تاکید بر خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: در نظام اسلامی هر کس مسئولیتی دارد باید به وظیفه خود به خوبی عمل کند چرا که خدمت به مردم عبادت است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز پرچمدار اسلام ناب در جهان است، گفت: باید تلاش کنیم با کارکرد خود این پرچمداری را حفظ نماییم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز ما در مرحله سرنوشت سازی از عمر انقلاب اسلامی قرار داریم و انتخابات و مشارکت مردم در این رویداد بسیار مهم است.
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در سطح بین المللی اقتدار و عزت و سربلندی ایران اسلامی و امیدآفرینی به ملت‌های مسلمان و آزادی خواه است.
سلیمانی ادامه داد: در سطح داخلی نیز حضور در انتخابات سبب می‌شود سرنوشت آینده کشور تعیین و موتور پیشرفت و توسعه کشور در مسیر درست قرار بگیرد.
وی با تاکید بر دعوت همگانی به حضور در انتخابات گفت: امروز مردم مشکلات فراوانی دارند، اما راه حل این مشکلات حضور در انتخابات و تغییر این روند است تا مشکلات حل شود و این مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی نیز می‌باشد.
ارسال نظرات