شاهرود_ فرمانده اسبق سپاه شاهرود گفت: در گام دوم انقلاب باید محکم قدم برداریم و با اقتدار مسیر پیش رو را دنبال کنیم و انتخابات مسیر این گام و حرکت محکم است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج، حسین ابوترابی در نشست روشنگری در دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود در سخنانی با اشاره به موضوع انتخابات که مهمترین موضوع پیش روی کشور است، اظهار کرد: تمام دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شده اند تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند تا نشان دهنده این انقلاب پشتوانه مردمی ندارد.
وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در این باره می‌فرماید (هرچه صندوق‌های رأی شلوغ‌تر باشد، گسترش شرکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور بالا خواهد رفت، مصونیت کشور بیشتر خواهد شد.)
فرمانده اسبق سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: متن حقیقت انتخابات این است که انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، آنچنان زنده و جذاب و رو به رشد است که با گذشت چهار دهه، قدرت به صحنه آوردن مردم را در این حد دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان این را نمی‌خواهند و متاسفانه عده‌ای هم در داخل به این امر دامن می‌زنند، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری بسیار تا اینجا رسیده و باید همه تلاش کنیم با حضور در انتخابات تداوم بخش این مسیر باشیم.
ابوترابی با اشاره به اینکه حضور مردم، یعنی دفاع از جمهوری اسلامی؛ یعنی دفاع از قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: هر کس پای صندوق رأی می‌آید، در واقع رأی به جمهوری اسلامی، به قانون اساسی و به مواد غیرقابل تغییر قانون اساسی یعنی اسلام و ارزش‌های اسلامی می‌دهد.
وی انتخابات را بسیار حساس و مهم برشمرد و گفت: در گام دوم انقلاب باید محکم قدم برداریم و با اقتدار مسیر پیش رو را دنبال کنیم و انتخابات مسیر این گام و حرکت محکم است.
در این مراسم رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود نیز با خیرمقدم بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد.
این مراسم به همت پایگاه بسیج ادارات حوزه الحدید و با حضور کارکنان این دانشکده و فرمانده حوزه بسیج ادارات برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها