اراده ملی در انتخابات متبلور می شود

شاهرود_مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در نشست بصیرتی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: اراده ملی در انتخابات متبلور می شود و اهمیت مشارکت حداکثری برای تحقق این امر است.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۰۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج، مهدی فرهنگ دوست در نشست بصیرتی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان که به همت پایگاه بسیج، حوزه ادارات الحدید در نمازخانه این اداره کل در شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در باب انتخابات و اهمیت آن و بیانات امام راحل در این راستا، اظهار کرد: انتخابات تبلور اراده ملت در سرنوشت خود است.
وی افزود: در طول این سال‌ها دشمنان اسلام و انقلاب نیز تمام توان خود را در راستای عدم تحقق این مشارکت بکار بسته اند.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: دشمنان در دفاع مقدس و بعد از آن و در فتنه‌ها تلاش کرده اند، اتقلاب و نظام را تضعیف کنند و این تلاش‌ها تاکنون با رهبری داهیانه امام راحل و رهبری انقلاب و همراهی مردم ناکام مانده است.
وی تصریح کرد: نظام اسلامی امروز از هر روز دیگر مورد هجمه قرار دارد چرا که تفکر انقلابی و جهادی در منطقه غرب آسیا و حتی جهان نفوذ کرده و هراس و ترس استکبار جهانی بیشتر شده است.
فرهنگ دوست، گفت: امروز دشمنان با ابزار رسانه و فضای مجازی و بمباران خبری تلاش دارند جامعه را منحرف کرده و با ایجاد دوقطبی‌های کاذب در کشور و بین مسئولان به اهداف شوم خود برسند.
ویریا تاکید بر مراقبت از این توطئه ها، افزود: امروز بصیرت افزایی و آگاهی به جامعه بسیار مهم است و باید با این آگاهی بخشی در مقابل هجمه دشمنان مقابله کنیم و آن‌ها را ناکام بگذاریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار