خبرهای داغ:
خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بخش‌های درمانگاه، خدمات سالمندان، امانتداری، کفشداری، شارژ موبایل و دریافت هدایا و نذورات به صورت شبانه‌روزی درحال ارائه خدمات رفاهی به زائران هستند.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۱۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از رسالت‌های نهادهای مذهبی از جمله حرم‌ها و بقاع امامزادگان به عنوان کانون مراجعه مردم، ارائه خدمات رفاهی برای تسهیل امر زیارت و رفاه زائران است و آستان مقدس بانوی کرامت نیز تاکنون در این حوزه گام‌های بسیاری را برداشته است که در این گزارش کوتاه به معرفی بخش‌های مختلف خدمات رفاهی حرم مطهر پرداخته‌ایم.

درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش‌های عمومی و تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی و اورژانس نیاز زائران و مجاوران را در حوزه‌های درمانی رفع می‌کند.

خدمات سالمندان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز با ارائه خدمات حمل و نقل به زائران سالمند به وسیله صندلی‌های چرخدار و خودروهای برقی زائربر میزبان زائران حرم است.

امانتداری حرم مطهر با نگهداری وسایل همراه زائران به منظور فراهم ساختن رفاه هرچه بیشتر زائران در هنگام زیارت به صورت شبانه روزی فعال است و کفشداری نیز با رعایت اصول بهداشتی شرایط مناسبی را برای زیارت بدون دغدغه زائران فراهم می‌کند.

امانتداری اشیا قیمتی نیز برای نگهداری اشیا ارزشمند زائران در محلی امن و ایجاد آرامش خاطر برای زائران خدمت رسانی می‌کند و در کنار آن واحد نگهداری اشیا پیدا شده نیز در حرم فعال است تا امکان جمع آوری اشیا پیدا شده و تحویل آن به صاحبان اموال فراهم شود.

در حرم مطهر بانوی کرامت واحد شارژ موبایل نیز در شبستان امام خمینی (ره) و صحن امام رضا علیه السلام فعال است و با دریافت و شارژ تلفن همراه زائران یکی از نیازهای مبرم امروزی زائران را برطرف می‌کند که مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

همچنین دریافت هدایا و نذورات زائران گرامی به‌صورت آنلاین با نیّات واریز به ضریح مطهر، نذورات عام، صدقات، قربانی، عقیقه و … برای رفاه زائران انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها