حجت الاسلام جوکار می گوید: نامزدهای شورای شهر برای جمع آوری آراء، مسیرهایی را انتخاب میکنند که با روش انقلابی فاصله زیادی دارد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۱۹
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: برای بازیابی کرامت انسان نیازمند تقوا و پرهیز از گناه و کنترل نفس است و حضرت معصومه سلام الله علیها نیز با تقوایی که داشتند به مقام شفاعت دست یافتند. 

 

وی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، افزود: انقلاب اسلامی مولود مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها است و این انقلاب نیازمند کرامت است و انتخابات ۲۸ خرداد اهمیت بسیار بالایی برای کشور دارد،که رعایت اخلاق باید مورد توجه همه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باشد تا انتخابات تجلی بخش انقلاب اسلامی باشد. 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس ضمن گلایه از تبلیغات قانون‌شکن کاندیداها افزود: برخی کاندیداها رای‌هایی برای خود جمع می‌کنند که به‌دور از روش انقلابی است و با نگاه قومی و قبیله‌ای نمی‌توان نماینده همه مردم شد.

 

وی با اشاره به اینکه کرامت انسان‌ها و رعایت حقوق مردم برای کاندیداهای باید توجه شود، افزود: چشم تمام دوستان و دشمنان جهان‌به انتخابات ایران بوده و هر رای تیری بر چشم دشمن است و روز انتخابات میدان عملیات تیرباران کردن دشمن است.

 

او افزود: حضور پرشور مردم، مانند لشکری با صلابت علیه دشمن بوده و صف‌های طویل انتخابات اقتدار آفرین مصونیت بخش و دشمن شکن خواهد بود. 

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان ادامه داد: راهبرد دشمنان بر مشارکت حداقلی و خلوت بودن صف‌های رای انتخابات است و سعی بر پمپاژ نا امیدی مردم هستند، اما مردم علیرغم تبعیض‌ها و مدیریت‌‌های ناکارآمد برخی مسئولین با عشق به انقلاب اسلامی و حاج قاسم پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت و با هر رای سیلی محکمی بر دشمنان سردار سلیمانی خواهند نواخت. 

 

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با تاکید بر خانواده‌ها در تربیت دختران انقلابی گفت: سیبل هدف گذاری دشمن در شبکه‌های اجتماعی دختران و بانوان جامعه اسلامی ایران است و بر فرزند آوری و فرزند پروری و بر سست کردن بنیان خانواده‌ها برنامه ریزی کرده است و نقش اساسی تربیت جامعه برعهده مادران و خانواده هاست.  

 

امام جمعه شهرستان قدس بیان داشت: برخی کاندیداها بلندگوی غرب هستند و جایگاه بانوان را پایین آورده‌اند در حالیکه براساس شایسته سالاری باید گزینش انجام شود و خط کشی میان زن‌ و مرد بر فضای فرهنگی جامعه آسیب می‌زند و بانوان جامعه باید مراقب این توطئه‌ها باشند. 

 

امام جمعه شهرستان قدس خطاب به رای اولی‌ها که به سن بلوغ سیاسی رسیده‌اند، تصریح کرد: انتخاب آگاهانه داشته باشید و با نقش آفرینی در تعیین سرنوشت و مشارکت حداکثری کاندیدای اصلح را انتخاب کنید.

 

انتهای پیام //

ارسال نظرات