مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان :
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان رسالت زن انقلابی در بنیان خانواده را بسیار سنگین و مهم دانست و گفت: زنان می‌توانند با حضور خود در انتخابات، زمینه حضور پرشور اعضای خانواده‌ را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۹۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،عصمت ناظری، با بیان اینکه حضور بانوان در انتخابات نشان دهنده نقش موثر آن‌ها در تعیین سرنوشت آینده شهر و کشور و میزان علاقه‌مندی آن‌ها برای حضور در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور است، افزود: بانوان، علاوه بر حضور موثر در انتخابات، نقش به سزایی در مشارکت حداکثری اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند.

وی تصریح کرد: بانوان با القای افکار و اندیشه‌های خود می‌توانند عزم اعضای خانواده را برای حضور پررنگ‌تر در روز انتخابات جزم کنند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه هرمزگان با اشاره به اینکه بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور دارند،عنوان کرد: زنان با توجه به اینکه ٥٠ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند ‌باید به سرنوشت خود و کشور حساس بوده و با مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران را فراهم سازند.

وی یادآورشد: زنان باتوجه به اینکه مدیر خانواده هستند نقش بسیار مهمی در انتخابات دارند و با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت و گو با بقیه افراد می‌توانند در شناساندن و معرفی کاندیداها موثر واقع شوند.

ناظری ادامه داد: با بررسی بیانات رهبرمعظم انقلاب در سال‌های مختلف از جمله درانتخابات ۱۴۰۰،می‌توان به شاخصه‌هایی از قبیل امانتداری، پاکدامنی، دوری از فساد، کارآمدی در مدیریت اجرایی کشور، دانستن نیازهای جامعه و مردم و هوشمندی و با برنامه بودن را به عنوان ویژگی‌های فرد اصلح شناسایی کرد که این مهم باید توسط زنان و مادران برای اعضای خانواده تشریح شود.

این مسوول ادامه داد: شاخص‌هایی چون تعهد، تخصص، امانت داری، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، پایبندی به تعهدات مطرح شده و اخلاق مداری از شاخص‌های مهم در انتخاب کاندیدای اصلح است که زنان می‌توانند به عنوان محور خانواده به تبیین این معیارها در دل خانواده بپردازند.

وی گفت: بانوان نقش موثری در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کنند لذا این نقش اساسی در انتخابات ۲۸خرداد باید با یاد امام راحل و شهدای گرانقدر نمودی دوباره پیدا کند.

مسوول بسیج جامع زنان هرمزگان تاکید کرد: مشارکت زنان در همه فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که زنان در تمامی عرصه‌ها نقش تعیین کننده و اثرگذار دارند.

ارسال نظرات