حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امنیت با حضور فعال مردم محقق میشود گفت: برای حضور آگاهانه نیاز به یک انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۲۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز در ویژه برنامه دهه کرامت که در حسینی سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با یک شعار و ایده توسط حضرت امام (ره)فرماندهیو به پیروزی رسید.


وی عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برای بسیاری از دشمنان و دوستان قابل تصور نبود چرا که یک نظام 2 هزار و 500 ساله با وجود پشتیبانی تمام قدرت های دنیا،با حرکت طوفانی امام (ره) و مردم رقم خورده بود ونتیجه آن فرو ریختن ستون های پوشالی ابر قدرت ها بود.


وی ادامه داد: ما در ســال‌های ابتدایی انقلاب بــا چند کودتا روبه رو شــدیم، ســپس جنگ به ما تحمیل شــد؛ در حالی که وضعیت کشــور بعد از انقــاب خیلی به هم ریخته بــود، ارتش نامنظم و ازهمگسیخته شــده بود، کمیته‌های انقلاب و سپاه نیز آماده دفاع نظامی نبودند و بسیاری از فرماندهان ارتش به علت ایســتادن جلوی مردم تســویه شده بودند یــا گریخته بودنــد و در این شــرایط جنگ شروع شد.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: یکی از کارهای اساسی و کلیدی نظام جمهوری اسلامی تشکیل دادن استقلال کشور در ذیل قانون اساسی و زیر نظر ولایت فقیه است که این امر دشمنان را بر نافته است.

حجت الاسلام حسین طیبی فر افزود: با پیشرفت این انقلاب دشمن هم بیکار ننشسته و اقدامات زیادی را انجام داده و با به راه انداختن جنگ سوم جهانی در مقابل اراده مردم وارد عمل شد که نتیجه آن جز شکست برای خود نبوده است .

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با حمایت های امام (ره) تصویب و شعاع و اندیشه آن از مرزها گذشت افزود: دشمنان انقلاب با به کار بردن تاکتیک موریانه ای وارد شدند تا با این روش کشور را از درون ضعیف و مراحل فروپاشی آن را آمده کنند که خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری این گونه حرکات بی اساس خواهد ماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: کشور ایران یکی از ثروتمند ترین کشور ها در جهان است که دارای ذخایر و معادن زیادی است اما متاسفانه استفاده از بسیاری از مهرهای ناکارامد و عدم مدیریت آنها باعث شد تا امروز شاهد مضعیت نابه سامان اقتصادی در کشور باشیم.

حجت الاسلام حسین طیبی گفت: امروز در کشور و با وجود تمام مشکلات نیاز به تغییر و تحول داریم و این امر میطلبد که مردم با حضور خود در پای صندوق های رای انتخابی اصلح با حفظ اصول برای آینده کشور رقم بزنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انقلاب ما وابسته به انقلاب نبوی است و تداوم آن همچنان ادامه خواهد داشت و این امر به تمام دنیا ثابت کرده است که نظام جمهوری اسلامی تاریخ مصرف نخواهد داشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: این روزها نیازمند یک حرکت انقلابی برای پیشبرد نظام هستیم و باید در انتخابات 28 خرداد بیشتر از هر وقتی احساس مسوولیت کنیم.

وی با اشاره به اينکه طبق فرمايشات مقام معظم رهبري راه برون رفت از مشکلات فعلي حضور حداکثري در انتخابات است گفت مشکلات با نشستن حل نمي شود بلکه دولت بايد از نزديک مشکلات مردم را ببيند و لمس کند تا بتواند براي رفع اين مشکلات برنامه ريزي و تصميم گيري کند.


در ادامه جحت الاسلام علی جعفر نژا نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت با اشاره به جایگاه انسان در عالم هستی اظهار داشت: خداوند همه انسان‌ها را مورد احترام قرار داده و به آن‌ها شأن و جلال داده است. در سوره اسراء این حقیقت بازگو شده و خداوند می‌فرماید: «وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ»؛ این مقام بخشی و اهمیت دادن به انسان تا جایی پیش رفت که پس از خلقت انسان، خداوند ملائکه را مورد خطاب قرار داد و مقام جانشینی خود را مخصوص انسان دانست.

وی همچنین دهه کرامت را دهه محبت و مودت دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام باید به زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیشتر توجه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فرا رسیدن دهه کرامت فرصتی است برای همه دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگی و دینی که پیوند بین نسل‌ها را تقویت کرده و با توجه به جنگ نرم دشمنان به منزلت دختران و زنان و موضوع خانواده توجه بیشتری نشان دهند و احترام این سرمایه‌های الهی را قدر بدانند تا در سایه عنایات امام هشتم(ع) بزرگ منشی و مردانگی را به جوانان و نوجوانان کشورمان بیاموزند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات